Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Jestem początkujący i mój problem polega na tym że. Chce wymodelować samochód z tutoriala z laguną, wstawiam box i nie mogę nałożyć bitmapy ze zdjęciem auta. Nie wiem o co chodzi :/

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

f1, tutoriale, faq na forum, duzo nauki, pracy, cwiczen, nieudanych modeli, frustracji, potem znowu 1, tutoriale, faq na forum, duzo nauki, pracy, cwiczen i za jakis czas juz bedzie model 3d...

Napisano

Jeszcze mam pytanie. Jak zrobić więcej siatek, chodzi mi o to że chcę popracować nad tym aby jakiś wyglądało a mam za mało siatek

narazie wygląda tak untitled1oi2.jpg

i czym się wycina np. nadkola

Napisano

Ale czym się zaznacza żeby można było wyciąć w boxach nadkola, i jak się robi bardziej gęstą siatkę zeby nie cdeformować bryły bo jak normalnie w boxie zmieniam z 5 na 6 stegmentów to sie robi tak untitle1zg9.jpg

Napisano

Ale sie z was ktos nalewa a wy tak sie dajecie :D

Jeżeli sie myle to :

1. Moze sie na początku organiką zajmij bedzie łatwiej ;)

2.Chyba szybko sie zniechecisz do 3d

3.Sam szukaj odpowiedzi na pytania ktore zadajesz a nie o byle co sie pytasz na forum

4.Jezeli ci tak zalezy na tym samochodzie to pociwic Poly Modeling

http://onnovanbraam.com/

5.Ahh szkoda slow :)

Napisano

Edit poly operuje na numerkach vertexów i jak zmienisz ich ilość to się wszystko sypie :*.

Ale czym się zaznacza żeby można było wyciąć w boxach nadkola, i jak się robi bardziej gęstą siatkę zeby nie cdeformować bryły

Cut, quicklice, connect. :*
Napisano

A Ja mam do was takie pytanie : Czy jak robicie światła do samochodu to szybe robicie jako inny object??. Czy jakos inaczej (jezeli znacie jakis inny dobry sposob to mi go opiszcie)

 

Z góry dzięki.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności