qDevil Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 Cześ, mam 14 lat. Nie mam jeszcze określonego pomysłu na pracę. Jestem dopiero początkującym grafikiem. Będę informował dalej o postępach w mojej pracy jak takowe będą.
Leru Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 qDevil -> wiek nie jest istotną sprawą w Bitwie :) witam i powodzenia życzę
Valery Napisano 17 Sierpień 2006 Napisano 17 Sierpień 2006 cześć, qDevil, ja jestem ania i też mam 14 lat :) spotamy się ? :D żartuje oczywiście. powodzenia
qDevil Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 Witam ponownie. Postanowilem przybliżyć trochę założenia mojej pracy. A więc, moja praca jest ściśle związana z mitologią nordycką, czyli z walhallą, wikingami itp. Może najpierw opowiem nieco o samej walhalli. Walhalla (Valhöll - "komnata", "pałac poległych") według mitolohii nordyckiej jest miejscem przebywania zmarłych w walce wikingów, których z pola bitwy zabierały Walkirie, córki Odyna. Walhalla jest to pałac o 540 bramach znajdujący się w Asgardzie. Najstarszą z bram jest Walgind, która jest wiecznie otwarta. Ściany pałacu Odyna pokryte są złotymi włóczniami, a sufit złotymi tarczami. Ławy obłożone są zbrojami wojowników, którymi Walhalla jest wypełniona. W Walhalli całymi dniami toczą się nieustające bitwy, a wieczorem wszyscy ucztują. Wikingowie piją, jedzą i ćwiczą, aby w chwili końca świata stoczyć ostateczną bitwę ze złem u boku Thora. Postanowiłem przedstawić Walkrię na skrzydlatym koniu zabierającą z pola bitwy zmarłego nordyckiego wojownika. Chyba jest to dość ambitne założenie i nie wiem czy się wyrobie w czasie z moimi jeszcze nie wielkimi umiejetnościami. Powodzenia wszystkim!!!
qDevil Napisano 24 Sierpień 2006 Autor Napisano 24 Sierpień 2006 Cześć. Oto jest prowizoryczny jeszcze model mojego skrzydlatego konia. Nie posiada jeszcze detali i może być jeszcze troche nie proporcjonalny.