Napisano 19 Sierpień 200618 l Witam Scena: [widok 'z oczu'] - widać ludzką rękę, a pod nią woda (spokojna, idealne lustro, woda lekko mętna). Ręka powoli zbliża się do lustra wody. Najpierw wody dotyka palec wskazujący ciągnąc smugę po lustrze, a następnie kolejno pozostałe palce i w końcu cała dłoń - nie zanurza się tylko 'chodzi' po lustrze wody. W jaki sposób uzyskać tą 'smugę' na wodzie, tak aby można było swobodnie 'dodawać'/'ujmować' je w zależności od ustawienia dłoni? Teksturami? jakiś plugin? Pozdrawiam
Napisano 19 Sierpień 200618 l Autor Racja zapomniałem napisać, że chodzi o 3dsmax 8.0 Reaktorem? efektem wody...? hmmm A może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły... Dzięki Pozdrawiam
Napisano 19 Sierpień 200618 l Spróbuj pluginem Glu3d, tylko będzie problem z tworzeniem samej wody, bo smuge to raczej prosto zrobić. Pogrzebie w swoim maxiorku i ci powiem.
Napisano 19 Sierpień 200618 l W moim maxie niestety nic nie poskrobałem, chodzi dzisiaj tak jakby chciał a nie mógł... Ale glu3D powinien to przeciągnąć.
Napisano 19 Sierpień 200618 l jest taki plugin, zwie się realflow http://www.nextlimit.com/realflow/features.htm
Napisano 20 Sierpień 200618 l racja , to programik współpracujący m.in. z maxem tu taki krotki opisik jak to działa http://www.max3d.pl/forum/archive/index.php?t-11945.html tylko nie wiem czy da sie łapke z animowanym szkieletem wrzucic do realflow wiec pewno glue bedzie wygodniejszy
Napisano 20 Sierpień 200618 l Autor Witam Bardzo Wam wszystkim dziękuje. Dopiero dziś mogłem wpaść na forum i odczytać Wasze odpowiedzi. Zabieram się do prubowanie zasugerowanych zasobów. Jeszcze raz dzięki. Jeli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły, niech pisze. Postaram się napisać który 'sposób' sprawdził się u mnie najlepiej. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto