JackVasi Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 siemq!!! jak zrobic pilke (taka plazowa nadmuchiwana) odbijająca sie od twardej powierzchni??? tak zeby przy odbijaniu deformowalo pilke, a po odbiciu przywracalo ja do naturalnego kształtu... prosze o szybką odpowiedz i z góry dziękuje!!!!!
Master Kiełbaster Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 Twardą powierzchnię za pomocą rigid body a piłkę za pomocą soft body!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Piłce musisz nadać modyfikator reactor softbody!!!!!!!!!!!!!!
JackVasi Napisano 19 Sierpień 2006 Autor Napisano 19 Sierpień 2006 wyskakuje mi blad :( jak chce zrobic animacje... okienko Detected errors a w nim na samym dole All Vertices in mesh are coplanar, please use Concave Mesh. Co to jest to Concave Mesh??
piotrek Napisano 19 Sierpień 2006 Napisano 19 Sierpień 2006 Spróbuj zamiast plane'a dać boxa na podłogę. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się