MaGuu Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Witam, Od razu zaznaczam ze szukałem i nic nie znalazłem :/ Chce aby po kliknięciu na link, zamiast obrazka w nowym oknie, obrazek wyskakiwał w pop-upie (czyli bez paska adresowego i scroll bara). Używam Flasha 5 i próbowałem coś z java scriptem (kolega pomagał bo ja z tego jestem zielony) ale jakieś błędy wyskakiwały :/ Z góry dzięki za pomoc :) Peace :)
piotrek Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Co za błędy? I pokaż ten skrypt JS, któym coś próbowałeś.
MaGuu Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 Kurde nie mam jak dostac się juz do tamtego skryptu :/ Bo to dość dawno temu było... ale mniej wiecej wyglądało to tak java code:scrollbar:no, coś tam:no, "nazwa", 800x600 ^buahahaha jak by to coś miało pomóc :P A błąd wyskakiwał taki jak w załączniku... Acha jeszcze jedno, czy da się tak zrobić aby okno samo dopasowywało się do rozdzielczości obrazka?
MaGuu Napisano 21 Sierpień 2006 Autor Napisano 21 Sierpień 2006 n.htm Rozumiem ze to jest link do mojego zdjęcia? Jeśli tak to nie działa, klikam i nic nie wyskakuje :( O_o gdzie się podział post Kamael'a ? :O
Kamael Napisano 21 Sierpień 2006 Napisano 21 Sierpień 2006 Skasowałem go bo chciałem coś przetestować bo chyba tam głupotę napisałem. Testuję to, zaraz ci odpiszę jak się dowiem czegoś.
MaGuu Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Napisano 22 Sierpień 2006 Coś długo trwają te testy :P To może ktoś inny ma jakis pomysł ? :(