Dr Jackyl Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 Wykonałem model żuchwy-rozgrupowany. Następnie całość przekształciłem do editable mesh. Następnie na poziomie vertex stworzyłem zaznaczenie jej fragmentu i wykonałem Detach. Tak więc miałem "prawie" całą żuchwę i drugi jej kawałem. Następnie włączyłem opcję Auto Key-w dolnym panelu animacji i.....nie mogę stworzyć dla drugiego elementu, klatki kluczowej. To pierwszy problem. Radzę sobie w ten sposób że wchodzę w panel Motion i zaznczam:position, Rotate i Scale w zakładce Create key. Natomiast nie mogę wykonać obrotu tegoż element wokół własnej osi (czyli w miejscu)- tylko punkt obrotu przesunięty jest gdzieś dalej. Zaznaczam że mam cały czas włączony Auto key przy którym nie dostępna jest u góry zakładka zmiany środka przekształcenia oraz mam włączony układ odniesienia Local. Pomocy.Pilne
piotrek Napisano 22 Sierpień 2006 Napisano 22 Sierpień 2006 Otwóz panel Hierarchy. Tam możesz za pomocą odpowiednich przycisków przesuwać pivot poitn (środek obrotu), ewentualnie wycentrować względem obiektu.
Dr Jackyl Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Napisano 22 Sierpień 2006 Włączyłem Auto key w panelu animacji na dole. Zaznaczyłem drugi fragment który chciałem obrócić wokoł własnej osi. Punkt obrotu był oddalony. Wszedłem w hierarchy zaznaczyłem affect Pivot Only i przesunąłem środek obrotu na środek modelu. Niestety nadal mi nie obraca w miejscu wokól własnej osi tylko gdzieś mi przesuwa dookoła. Zakładka wyboru środka obrotu nadal nie aktywna przy włączonym Auto Key.
Dr Jackyl Napisano 22 Sierpień 2006 Autor Napisano 22 Sierpień 2006 Nie mogę bo chcę zrobić sekwencję animacji gdzie model obraca się wokól własnej osi używając klatek kluczowych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się