Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, po dłuższej przerwie postanowiłem znowu pokaleczyć 3ds'maxa... owocem ok. 6 godzinnej pracy (przerywanej przez znajomych którzy poczuli nagłą potrzebe rozmowy ze mną) jest ten oto model:

Przód:

liberator_front.jpg

 

Siatka:

liberator_front_wire.jpg

 

Tył:

liberator_back_.jpg

Siatka:

liberator_back_wire.jpg

 

Koncept (oczywiscie nie jest to dokladnie to co widać na renderach ;p ):

Liberator.jpg

 

 

Ilość trójkatów: 2486

Ilość poligonów: 1288

Jak zwykle, konstruktywna krytyka mile widziana.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mam wrazenie ze mogles odpuscic te blaszki we wlotach powietrza a triangle na co innego spozytkowac :)

 

fajnie np zrobiles te podwojne warstwy na ogonie - a juz na skrzydlach nie (tam z tylu cos jakby klapy) - i w oglole te skrzydla jakos tak sa dziwnie przymocowane do kadlubu... w sensie - prawie wcale...

 

ogolnie - model fajny ale do dopracowania...

 

pzopa

Napisano
  • Autor

FIXED:

liberator_front_FIXED.jpg

 

 

Dodalem po 2 "plyty" na skrzydlach + 2 walce w miejscu łączenia sie skrzydel z kadlubem... powinno lepiej wygladac ;p

Napisano

wygląda w miare, ale napewno nie profesjonalnie, do tego brakuje detalu ze szkicu w sensie dokładniejszych proporcji i kilku elementów dizajna[najbardziej rzucają mi się w oczy za wąskie na osi x skrzydła], no i w ogóle ten mdły i plastikowy render 3d maxa, bleeee, psuje kanciastość konceptu, a wrzuciłbyś render tego gunshipa z autosmoothem ustawionym na jakąś mniejszą wartość, tak żeby powierzchnia ogona i silników wyglądała kanciasto?? jestem ciekaw, czy to usatysfakcjonuje baudziej mój gust ;}

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności