Napisano 28 Sierpień 200618 l Witam, po dłuższej przerwie postanowiłem znowu pokaleczyć 3ds'maxa... owocem ok. 6 godzinnej pracy (przerywanej przez znajomych którzy poczuli nagłą potrzebe rozmowy ze mną) jest ten oto model: Przód: Siatka: Tył: Siatka: Koncept (oczywiscie nie jest to dokladnie to co widać na renderach ;p ): Ilość trójkatów: 2486 Ilość poligonów: 1288 Jak zwykle, konstruktywna krytyka mile widziana.
Napisano 28 Sierpień 200618 l mam wrazenie ze mogles odpuscic te blaszki we wlotach powietrza a triangle na co innego spozytkowac :) fajnie np zrobiles te podwojne warstwy na ogonie - a juz na skrzydlach nie (tam z tylu cos jakby klapy) - i w oglole te skrzydla jakos tak sa dziwnie przymocowane do kadlubu... w sensie - prawie wcale... ogolnie - model fajny ale do dopracowania... pzopa
Napisano 28 Sierpień 200618 l Autor FIXED: Dodalem po 2 "plyty" na skrzydlach + 2 walce w miejscu łączenia sie skrzydel z kadlubem... powinno lepiej wygladac ;p
Napisano 29 Sierpień 200618 l wygląda w miare, ale napewno nie profesjonalnie, do tego brakuje detalu ze szkicu w sensie dokładniejszych proporcji i kilku elementów dizajna[najbardziej rzucają mi się w oczy za wąskie na osi x skrzydła], no i w ogóle ten mdły i plastikowy render 3d maxa, bleeee, psuje kanciastość konceptu, a wrzuciłbyś render tego gunshipa z autosmoothem ustawionym na jakąś mniejszą wartość, tak żeby powierzchnia ogona i silników wyglądała kanciasto?? jestem ciekaw, czy to usatysfakcjonuje baudziej mój gust ;}
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto