Piro Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 Witam, po dłuższej przerwie postanowiłem znowu pokaleczyć 3ds'maxa... owocem ok. 6 godzinnej pracy (przerywanej przez znajomych którzy poczuli nagłą potrzebe rozmowy ze mną) jest ten oto model: Przód: Siatka: Tył: Siatka: Koncept (oczywiscie nie jest to dokladnie to co widać na renderach ;p ): Ilość trójkatów: 2486 Ilość poligonów: 1288 Jak zwykle, konstruktywna krytyka mile widziana.
ftorek Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 mam wrazenie ze mogles odpuscic te blaszki we wlotach powietrza a triangle na co innego spozytkowac :) fajnie np zrobiles te podwojne warstwy na ogonie - a juz na skrzydlach nie (tam z tylu cos jakby klapy) - i w oglole te skrzydla jakos tak sa dziwnie przymocowane do kadlubu... w sensie - prawie wcale... ogolnie - model fajny ale do dopracowania... pzopa
Piro Napisano 28 Sierpień 2006 Autor Napisano 28 Sierpień 2006 FIXED: Dodalem po 2 "plyty" na skrzydlach + 2 walce w miejscu łączenia sie skrzydel z kadlubem... powinno lepiej wygladac ;p
Scottero Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 model dobry, tylko mogles zgubic pare poly ;)
heZrou Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 wygląda w miare, ale napewno nie profesjonalnie, do tego brakuje detalu ze szkicu w sensie dokładniejszych proporcji i kilku elementów dizajna[najbardziej rzucają mi się w oczy za wąskie na osi x skrzydła], no i w ogóle ten mdły i plastikowy render 3d maxa, bleeee, psuje kanciastość konceptu, a wrzuciłbyś render tego gunshipa z autosmoothem ustawionym na jakąś mniejszą wartość, tak żeby powierzchnia ogona i silników wyglądała kanciasto?? jestem ciekaw, czy to usatysfakcjonuje baudziej mój gust ;}
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się