Napisano 28 Sierpień 200618 l Witam! Zbieram się do scenki - che zrobić pomieszczenie gitarzysty. Ma być ponury klimat, wpadające przez małe okna światło i gitarzysta (lub nie - jeśli nie da rady go zrobić). Może będą jeszcze inne instrumenty w tle - bez właściciela. Jakies plakaty na ścianach :] narazie biore się za gitare - jako że sam jestem posiadaczem gitary cort x2 to ten model robie bo łatwiej mi będzie dobrze go odwzorować mając go na kolanach.
Napisano 28 Sierpień 200618 l Autor w sumie narazie się nie skupiam na pomieszczenia. Na pewno będzie ponure - hmmm, chodzi o to aby było widać że posiadacz gitary napewno gra sam :] Może wy coś powiedzcie jakie pomieszczenie widzicie. Klimat garażowy :]
Napisano 29 Sierpień 200618 l Autor minu update: sama gitara narazie a już mi kompa przymula: 800mhz, 256ram, geforce 2 -64mb ale nie bać sie kompa puszczam na noc takze koncowe rendery beda dobrej jakości ps. jak sie sprawdza ile poly, verticlesow itp jest na scenie
Napisano 29 Sierpień 200618 l koncówka gryfu jest zablisko przystawek powinno tam byc miejsca troszke więcej oprócz tego klucze do strojenia wogle niewygladaja jak klucze: a teraz zalety decha wporzo gryf tez chociaz mógłbys bardziej uwydatnic podstrunnice pozdro!
Napisano 29 Sierpień 200618 l Autor ehh ja mam 2 hambuckery :] model na wykonczeniu - wtyczki do kabla, magnesy i takie pierdoly zostały ps. jak sie robi spręż(rz)yne ps2. nie patrzcie na część korpusu przy gryfie, zaraz wyprostuje [edit] ps3 D:D:D:D: JESTEM zadowolony z siebie mimo wszystko - najwiecej problemu mialem z skomplikowanym ksztaltem korpusu - dalej poszlo powoli i dosc bezproblemowo.
Napisano 29 Sierpień 200618 l Autor właśnie kompletnie kisiel w głowie co do pomieszczenia - poradzcie coś bo nie moge załapać motywu
Napisano 29 Sierpień 200618 l Pare rzeczy ktore mi sie rzucily w oczy: - polaczenie gryf - korpus, tam powinno byc wglebienie ;) - nie za niskie klucze? - mostek chyba troche inaczej wyglada (daj zblizenie u siebie) zobacz sobie np. tutaj: www.bigbeat.pl/product_info.php?products_id=1305&topSsid=30a88a291af3e22406e1b0877289073c Jak narazie dobrze idzie ;)
Napisano 29 Sierpień 200618 l A kto powiedział, że gitarzysta musi siedzieć w obskurnym pokoju, gdzieś na strychu? :p
Napisano 29 Sierpień 200618 l Autor 1. To będzie scena z gitarą w głównej części a nie model gitary - dlatego darowalem sobie kilka totalnych detali 2. Piec bedzie 3. piotrek po prostu dla klimatu - zobaczysz jak to pociagne dalej ( o ile pociagne)
Napisano 31 Sierpień 200618 l Autor Witam ponownie Macie jakies propozycje co do lakieru na gitarze//// bo moj srednioo wychodzi - chyba ze poprostu dlatego bo jeszcze studia nie ma
Napisano 31 Sierpień 200618 l Wymodeluj całą scenę, oswietl i dopiero wtedy zajmij się shadingiem. Teraz ewentualnie tylko tekstury i UV sobie porób, aby nie zostawiać tego na koniec.
Napisano 31 Sierpień 200618 l Wlasnie sam sie w swojej mecze z lakierem :D W czym renderujesz? Odbicia na lakierze powinny byc chyba bardziej rozmazane, a lakier troche jasnieszy... fajnie wyszedl gryf :] Ale tych kluczy to Ci nie podaruje;D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto