daymon Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 Witam. Posiadam gotowy model wiezowca praktycznie caly oszklony. Mam za zadanie oswietlic go ladnie i oteksturowac. I teraz prosze was o pomoc jak najlepiej oswietlic owy budynek ( jakie metody zwykle stosujecie przy exteriorach) oraz jak ustawic material szkla tak aby ladnie odbijalo otoczenie ( chmury itp). Dzieki wielkie za odpowiedz. Pozdrawiam.
JunioR Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 co do oswietlenia to fajny jest direct albo jak dla mnie vray sun+sky. a po za tym to popatrz na inne oswietlenia takich budynków i pewnie cos wymyslisz ;]
damusTo Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 A moze cos pokazesz oswietlenie raczej dobiera sie by wydobyć walory obiektu wiec sam rozumiesz ...
mathix Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 Mapka hdri na sferę udającą niebo, czy jak tam się to robi w maxie, powinna załatwić sprawę odbić.
daymon Napisano 28 Sierpień 2006 Autor Napisano 28 Sierpień 2006 Dzieki za odpowiedzi. A mam pytanie co do ustawien szkla dla tego wiezowca .Mozecie w tej kwesti pomoc?? Dzieki wielkie
ozzyslip Napisano 29 Sierpień 2006 Napisano 29 Sierpień 2006 typowe szklo w Vray'u to reflect 40- 80 refraction 240 okolo i w zaleznosci jaki chcesz miec kolor tego szkla to dajesz tki kolor fog'a i bawisz sie multiplier,em
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się