Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Posiadam gotowy model wiezowca praktycznie caly oszklony.

Mam za zadanie oswietlic go ladnie i oteksturowac.

I teraz prosze was o pomoc jak najlepiej oswietlic owy budynek ( jakie metody zwykle stosujecie przy exteriorach) oraz jak ustawic material szkla tak aby ladnie odbijalo otoczenie ( chmury itp).

Dzieki wielkie za odpowiedz.

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 690
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

co do oswietlenia to fajny jest direct albo jak dla mnie vray sun+sky.

a po za tym to popatrz na inne oswietlenia takich budynków i pewnie cos wymyslisz ;]

Napisano

A moze cos pokazesz oswietlenie raczej dobiera sie by wydobyć walory obiektu wiec sam rozumiesz ...

Napisano

Mapka hdri na sferę udającą niebo, czy jak tam się to robi w maxie, powinna załatwić sprawę odbić.

Napisano
  • Autor

Dzieki za odpowiedzi.

A mam pytanie co do ustawien szkla dla tego wiezowca .Mozecie w tej kwesti pomoc??

 

Dzieki wielkie

Napisano

typowe szklo w Vray'u to reflect 40- 80 refraction 240 okolo i w zaleznosci jaki chcesz miec kolor tego szkla to dajesz tki kolor fog'a i bawisz sie multiplier,em

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności