Napisano 28 Sierpień 200618 l Witam. Posiadam gotowy model wiezowca praktycznie caly oszklony. Mam za zadanie oswietlic go ladnie i oteksturowac. I teraz prosze was o pomoc jak najlepiej oswietlic owy budynek ( jakie metody zwykle stosujecie przy exteriorach) oraz jak ustawic material szkla tak aby ladnie odbijalo otoczenie ( chmury itp). Dzieki wielkie za odpowiedz. Pozdrawiam.
Napisano 28 Sierpień 200618 l co do oswietlenia to fajny jest direct albo jak dla mnie vray sun+sky. a po za tym to popatrz na inne oswietlenia takich budynków i pewnie cos wymyslisz ;]
Napisano 28 Sierpień 200618 l A moze cos pokazesz oswietlenie raczej dobiera sie by wydobyć walory obiektu wiec sam rozumiesz ...
Napisano 28 Sierpień 200618 l Mapka hdri na sferę udającą niebo, czy jak tam się to robi w maxie, powinna załatwić sprawę odbić.
Napisano 28 Sierpień 200618 l Autor Dzieki za odpowiedzi. A mam pytanie co do ustawien szkla dla tego wiezowca .Mozecie w tej kwesti pomoc?? Dzieki wielkie
Napisano 29 Sierpień 200618 l typowe szklo w Vray'u to reflect 40- 80 refraction 240 okolo i w zaleznosci jaki chcesz miec kolor tego szkla to dajesz tki kolor fog'a i bawisz sie multiplier,em
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto