Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich.

Sciagnalem sobie gotowy model z internetu z fajnymi materialami i chcialem je przecwiczyc na zasadzie powtarzania takich samych na innym modelu. I tu pojawil sie problem. Bo nie mam pojecia jak powstal jeden z nich (ten zakreslony na obrazku): http://img450.imageshack.us/my.php?image=pztaniets2.jpg Wiem ze jest to bitmapa robiaca za otoczenie, no i w sumie to tyle co wiem na jego temat:) Czy ktos mnie moze uswiadomic jak stworzyc ten material? I od razu pytanie: czy bede go mogl uzyc w scenie zewnetrznej zeby odbijal sie w oknach jako chmurki czy drzewa?

Z gory dziekuje

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 619
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

prawdopodobnie zostal przeciagniety z okna Environment - tam gdzie ustawiasz tlo. najpierw wybierasz bitmap (lub. ew VRay HDRI), a potem chwytasz za belke z wybranym materialem i przenosisz go do edytora.

Napisano
  • Autor

dzieki, zadzialalo ;) teraz poprubuje z tymi odbiciami w oknach na zewnatrz i zobaczymy co bedzie..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności