Napisano 31 Sierpień 200618 l Witam wszystkich. Sciagnalem sobie gotowy model z internetu z fajnymi materialami i chcialem je przecwiczyc na zasadzie powtarzania takich samych na innym modelu. I tu pojawil sie problem. Bo nie mam pojecia jak powstal jeden z nich (ten zakreslony na obrazku): http://img450.imageshack.us/my.php?image=pztaniets2.jpg Wiem ze jest to bitmapa robiaca za otoczenie, no i w sumie to tyle co wiem na jego temat:) Czy ktos mnie moze uswiadomic jak stworzyc ten material? I od razu pytanie: czy bede go mogl uzyc w scenie zewnetrznej zeby odbijal sie w oknach jako chmurki czy drzewa? Z gory dziekuje
Napisano 31 Sierpień 200618 l prawdopodobnie zostal przeciagniety z okna Environment - tam gdzie ustawiasz tlo. najpierw wybierasz bitmap (lub. ew VRay HDRI), a potem chwytasz za belke z wybranym materialem i przenosisz go do edytora.
Napisano 31 Sierpień 200618 l Autor dzieki, zadzialalo ;) teraz poprubuje z tymi odbiciami w oknach na zewnatrz i zobaczymy co bedzie..
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto