Napisano 31 Sierpień 200618 l Witam... Odkąd mam Finala robię wszystkie dostępne tutki na necie. Znalazłem jeden na 3dm3, w którym jest opisany sposób zrobnienia scenki z relkamy jakiegoś szamponu (nieważne :D)... Tut ten zakłada, że jednym z materiałów zawierających się w FR Stage-1 jest "fr-electron". Problem w tym że nie mam na liście tego materiału. Nie wiecie czemu tak jest??. Może czegoś nie włączyłem... Jestem początkującym userem Finala. Odrazu zapytuję jeszcze o efekt 'BoV', którego też nie mogę sie doszukać...
Napisano 1 Wrzesień 200618 l proponuje oblukac ten link http://www.duber.cz/index.php?section=training no chyba ze to kwestia final shaders
Napisano 1 Wrzesień 200618 l Autor oo... dzieki wielkie... nigdy jeszcze nie dolaczalem nowych materialow do maxa, ale to nie moze byc trudne:]... dzieks jeszcze raz za link. a masz moze jakies informacje na temat BunchOfVolumes??... Co to jest?? jak sie to wlacza (w materiale czy srodowisku czy swietle czy jeszcze gdzieindziej)...
Napisano 3 Wrzesień 200618 l Bunch of Volumes - efekt volumetryczny dla swiatla z kategorii frlight czyli specjalnych swiatel finala dodajesz go w effects albo enwiroment jako fr-volume light efect. Wszystko dlokladnie opisuje help do finala :P Pozdro
Napisano 3 Wrzesień 200618 l Autor hm... no robiłem tak wiele razy, ale nie widziałem tam niczego do BOVa. W helpie też szukałem i znalazłem jedynie overview (dla tego zaczął mnie ten efekt interesować). Chyba że jest on przypisany automatycznie do fr-Volume. O tym nie pomyślałem. Inna sprawa, że do frObjLight nie chce się podpiąć fr-volume
Napisano 3 Wrzesień 200618 l Autor Na zwykłym omini przy frShadowMap + frVolume wychodzi trochę drewniane :/... Więc chyba nie jest to automatycznie włączone... bo taki render to nawet na scanlinie można zrobić...