Napisano 3 Wrzesień 200618 l Mam pewnien problem z modyfikatorem physique. Czy jest jakiś myk pozwalający wrzucić meshsmootha po tym modyfikatorze tak, żeby sie verteksy nie kaszaniły ? Przy nieskomplikowanej siatce jest ok ale pracowanie z tym modyfikatorem nałożonym po meshsmooth to istna katorga... Help !
Napisano 3 Wrzesień 200618 l mozna wylaczyc meshsmootha w widokach :) kliknij na zaroweczke przy mesh smooth [jak o to chodzi ?:)]
Napisano 3 Wrzesień 200618 l Autor No niedokładnie... po prostu po włączeniu ms vertexy nie trzymają sie kości...
Napisano 3 Wrzesień 200618 l Autor Qrcze no nie chcą się trzymać i już... lipa jakaś...może envelopy powinienem dać większe .. choć ms raczej pomniejsza obiekt więc to co jest powinno go obejmować. Wymiękam normalnie...
Napisano 3 Wrzesień 200618 l Autor No po wielkich bojach udało się, postać nie rozłazi się po nałożeniu ms... Nie wiem zupełnie dlaczego nie działało. Dzięki za informacje, że jednak da się, pochlastałbym się usiłując podczepić tą siatkę.
Napisano 4 Wrzesień 200618 l serwus :) czesto bywa tak, ze biped idzie, a siatka zostaje w miejscu :(. To sie psuje nagle :(. Wtedy wystarczy skasowac ms - i wszystko wraca do normy. Wtedy ponowne nalozenie ms, dziala dobrze ...aż do nastepnej wysypki. Spotkałem sie kiedyś, ze podczas renderingu animacji w sieci , wszystkie klatki renderowane na jednym kompie mialy taką wade - a z innych kompów było dobrze. Okazało sie to dopiero po złożeniu wszystkiego w całość rano :D.
Napisano 4 Wrzesień 200618 l Autor Qrcze jeszcze troche a z kompami będzie jak z zakilinaniem pogody raz działa a raz nie ... Dziwne toto bo przecież komp to takie mocno przerośnięte liczydło :) i powinno liczyć i się nie mylić...
Napisano 4 Wrzesień 200618 l Autor Przesiadłem sie na jakis czas na pingwina ale stwierdziłem że zaminił stryjek siekierke na kijek... I choć grafa była o jakieś 20 % wydajniejsza to z całą resztą pochlastac sie można było. Hehehe stary dos rulezzzzz :)))
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto