voyager Napisano 8 Wrzesień 2006 Napisano 8 Wrzesień 2006 Witam! Jako że prześladuje mnie fatum niedokończonych projektów i mało co pokazuje na forum, wrzucam tego oto ziomka - może coś z tego wyjdzie: Jest to moja pierwsza postać LP. Wczesnie były tylko nieudolne próby, które szybciej się kończyły niz zaczynały. Postanowiłem nie przekroczyć 2000 triangelsów. Texturka docelowo będzie miała 1024x512px (na razie, na spodnie jest textura 512x512 robiona ręcznie, ale musze ją zmienić i przeskalować). W przyszłosci, skończony model spróbuje zriggować, a jako, że nie wiem, co i jak mam nadzieję, że pomożecie. INFO: triangels: 920 modeling time: 1,5h texturing: 0,5h [ATTACH]38157[/ATTACH]
Przybysz Napisano 8 Wrzesień 2006 Napisano 8 Wrzesień 2006 Przyzwoicie jak na początki, tylko nie wiem po co ma te fałdy na kolanach. No i kołnieżyk z przodu mu troche obniż.
Scottero Napisano 8 Wrzesień 2006 Napisano 8 Wrzesień 2006 a gdzie cialo? faktycznie te faldy mozesz sobie podarowac- praktycznie ich prawie nie bedzie widac. czekam na dalszy rozwoj sytuacji ;)
voyager Napisano 8 Wrzesień 2006 Autor Napisano 8 Wrzesień 2006 Ciało w trakcie produkcji. Tylko z blueprintami ciężko (już kilka razy wspominane przezemnie problemy z netem) Fałdy zrobiłem, bo mam podobne spodnie i są na tyle długie, że dół nogawek opiera się na butach, a w kolanach jakoś tak się układają. Drugim powodem była konieczność zwiększenia ilości poly do późniejszej animacji
voyager Napisano 11 Wrzesień 2006 Autor Napisano 11 Wrzesień 2006 Przepraszam bardzo, że post pod postem, ale chialem, żeby było wyżej na forum ;) Malutki update: Jeszcze dużo do poprawiania, ale nie mam już siły szukać błędów - wytykajcie je paluchami. Zostały mi tylko dłonie i zacznie się texturowanie. Znowu nauka nowej dziedziny grafiki. :)To pierwszy model człowieka w którym tak daleko zaszedłem.
heZrou Napisano 13 Wrzesień 2006 Napisano 13 Wrzesień 2006 ... nie widze, czy zmieniłeś coś z siatką w miejscu fałdów, ale Przybyszowi i Scottero chodziło o to, że w takiej formie fałdy dodają tylko do licznika trisów i nic nie zmieniają w geometrii, mi chodzi o ten najniższy loop, ... ja bym inaczej 'ułożył' nogawki, bo teraz to ten kant który kontaktuje z butami nie za baudzo udaje jeansy, jakbyś dodał jeszcze z jednego trisa, byłoby mniej kanciasto .. ...co do twarzy to jest zdecydowanie zbyt kanciasta w niektórych miejscach ... twój koleś nie ma powiek >.> ... siatke na twarzy masz chaotyczną i mało ergonomiczną pod względem ilości trisów, ale to początki więc dziwnym nie jest ... ...po za tymi uwagami jest całkiem wporzo..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się