wizz Napisano 10 Wrzesień 2006 Napisano 10 Wrzesień 2006 Model czaszki, zęby już troche poprawiłem ale nie chciało mi sie renderować od nowa :P Piszcie co jest nie tak bo już chce ją zamapować i wysłać do mudboxa :) pozdrawiam :P
Badyl Napisano 10 Wrzesień 2006 Napisano 10 Wrzesień 2006 podbrodek zawsze wydawal mi sie zawsze bardziej szpiczasty, a oczodoly puste siekierap
nielot007 Napisano 10 Wrzesień 2006 Napisano 10 Wrzesień 2006 Witam!! jak bedzie w mudboxie to super :) bardziej bys mu luki brwiowe uwydatnil :) rzuchwa nos rewelka :) pozdro
Zbychowaty Napisano 10 Wrzesień 2006 Napisano 10 Wrzesień 2006 a w czym modelowales od poczatku? Model wypas:)
wizz Napisano 10 Wrzesień 2006 Autor Napisano 10 Wrzesień 2006 Modelik robiony jest w XSI, niestety wygodniej unwrap jest zrobić w modo więc oto i on :| nie jest perfekcyjny ale chyba ujdzie :)
wizz Napisano 10 Wrzesień 2006 Autor Napisano 10 Wrzesień 2006 tak lekko maźnięty :) ciąg dalszy za tydzień :D
3dsmaxman Napisano 13 Wrzesień 2006 Napisano 13 Wrzesień 2006 Moja drobna sugestia - widzę, że powstaje ładny i szczegółowy model, więc warto by było uwzględnić kwestię kanału na nerw wzrokowy wewnątrz oczodołu :) A model jest super!
Kuba Napisano 14 Wrzesień 2006 Napisano 14 Wrzesień 2006 Jeżeli chodzi o otwory ;), w oczodole rzeczywiście brakuje wejścia do kanału nerwu wzrokowego, dwóch szczelin oczodołowych, jama nosowa również powinna być "pusta", ewentualnie mogłoby być widać małżowiny nosowe. Jeżeli by iść w szczegóły, brakuje otworu podoczodołowego i bródkowego. Zęby pewnie poprawiłeś, bo te które są na screenach wyglądają trochę dziwnie. Jedyne, które przypominają prawdziwe to siekacze. A jako dentysta największą uwagę zwracam oczywiście na zęby ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się