Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Model czaszki, zęby już troche poprawiłem ale nie chciało mi sie renderować od nowa :P Piszcie co jest nie tak bo już chce ją zamapować i wysłać do mudboxa :) pozdrawiam :P

 

skull_xsi.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

podbrodek zawsze wydawal mi sie zawsze bardziej szpiczasty, a oczodoly puste

siekierap

Napisano

Witam!!

jak bedzie w mudboxie to super :)

bardziej bys mu luki brwiowe uwydatnil :)

rzuchwa nos rewelka :)

pozdro

Napisano
  • Autor

Modelik robiony jest w XSI, niestety wygodniej unwrap jest zrobić w modo więc oto i on :| nie jest perfekcyjny ale chyba ujdzie :)

 

skull_uv.jpg

Napisano
  • Autor

tak lekko maźnięty :) ciąg dalszy za tydzień :D

 

skull_m.jpg

Napisano

Moja drobna sugestia - widzę, że powstaje ładny i szczegółowy model, więc warto by było uwzględnić kwestię kanału na nerw wzrokowy wewnątrz oczodołu :)

 

A model jest super!

Napisano

Jeżeli chodzi o otwory ;), w oczodole rzeczywiście brakuje wejścia do kanału nerwu wzrokowego, dwóch szczelin oczodołowych, jama nosowa również powinna być "pusta", ewentualnie mogłoby być widać małżowiny nosowe. Jeżeli by iść w szczegóły, brakuje otworu podoczodołowego i bródkowego.

Zęby pewnie poprawiłeś, bo te które są na screenach wyglądają trochę dziwnie. Jedyne, które przypominają prawdziwe to siekacze. A jako dentysta największą uwagę zwracam oczywiście na zęby ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności