Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Zasada działania modyfikatora smooth

Featured Replies

Napisano

Jak w temacie - użyłem modyfikatora smooth, obiekt po wyrenderowaniu wygląda o wiele lepiej, nie zmienila się jednak liczba wierzchołków i face'ów. Na jakiej zasadzie to działa? Czy rzeczywiście nie zwiększa to liczby poli?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 892
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jezeli chcesz aby liczba face`ow albo vertexow sie zwiekszyła uzyj modyfikatora mesh smooth albo turbo smooth wybierając z listy modyfikatorow.

Napisano

modyfikator smooth nie zmienia geometrii, jedyne co robi to zaznaczonemu obiektowi/subobiektowi przypisuje zadane grupy cieniowania (te ikonki od 1 do 40). jesli dwa trojkaty sa w jednej grupie cieniowania to wplywaja na siebie przy liczeniu wektorow normalnych tych trojkatow np. jesli dwa obok siebie sa w jednej grupie cieniowania to ich krawedz jest 'obla'. z gruba.

Napisano
  • Autor

Co do liczby wierzchołków, zależy mi na low poly, więc mesh smooth nie koniecznie. Zrobiłem zwykły auto smooth dla całego obiektu i przekonwertowałem do editable poly i jest w sam raz. Dzięki.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.