Kuba Napisano 12 Wrzesień 2006 Share Napisano 12 Wrzesień 2006 Jak w temacie - użyłem modyfikatora smooth, obiekt po wyrenderowaniu wygląda o wiele lepiej, nie zmienila się jednak liczba wierzchołków i face'ów. Na jakiej zasadzie to działa? Czy rzeczywiście nie zwiększa to liczby poli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 12 Wrzesień 2006 Share Napisano 12 Wrzesień 2006 jezeli chcesz aby liczba face`ow albo vertexow sie zwiekszyła uzyj modyfikatora mesh smooth albo turbo smooth wybierając z listy modyfikatorow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dokturpotfor Napisano 12 Wrzesień 2006 Share Napisano 12 Wrzesień 2006 modyfikator smooth nie zmienia geometrii, jedyne co robi to zaznaczonemu obiektowi/subobiektowi przypisuje zadane grupy cieniowania (te ikonki od 1 do 40). jesli dwa trojkaty sa w jednej grupie cieniowania to wplywaja na siebie przy liczeniu wektorow normalnych tych trojkatow np. jesli dwa obok siebie sa w jednej grupie cieniowania to ich krawedz jest 'obla'. z gruba. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 12 Wrzesień 2006 Autor Share Napisano 12 Wrzesień 2006 Co do liczby wierzchołków, zależy mi na low poly, więc mesh smooth nie koniecznie. Zrobiłem zwykły auto smooth dla całego obiektu i przekonwertowałem do editable poly i jest w sam raz. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi