Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Spójrzcie w jaki bezsensowny sposób Maya zaczęła mi wysiwetlać powierzchnię defeaultową siatki. Rozpoczęło się to od większego modelu gdzie zgromadziłem coś koło kilkudziesięciu krzywych i na ich bazie wybudowałem szczątkowy zarys budynku w oparciu o loft między krzywymi i nagle wszystko zaczęło się załamawyć.

 

Teraz nawet jak stworzę nowy dokument i umieszczę na nim jakiekolwiek obiekty (poly czy nurbs) powierzchnia wygląda jak na screenie, wszystko krzaczy? Na dodatek narzędzie boolean przestało mi działać :(

 

Co się dzieje

 

Ps to są dwie odrębne kule, bez próby jakiejkolwiek manipulacji, po prostu je do siebie zblizyłem.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 800
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ale na renderze jest OK?

 

Może coś z driverem?

 

W jakie sposób objawia się niedziałający boolean?

Napisano
  • Autor

Na renderze ok,

a boolean po prostu klikam klikam i nic

na poly mi działa boolean

 

a drivery mam najnowsze - nvidi

Napisano
  • Autor

w ogóle to mam tez pytanie, czy liczba spanów wertykalnie w nurbsach pomagają geometrii krawędzi po trimie (poza oczywiście opcjami tesselacji)

Napisano

Sam sprawdź, ale zawsze mozna później po trimie przebudować surfa jeśli jest coś nie tak, jak być powinno.

Napisano
  • Autor

Co do niepoprawnego wyświetlania powierzchni, okazuje się, że maya (jak pisałem w innym wątku), z jakiegoś mi nieznajomego powodu zmienia ustawienia far/near clip i faktycznie tymrazem zajrzałem do atribute editor perspCam a tam near ustawione na 0.000 a far - jakaś "bezsensownaę licyba.

 

thx ya sugestie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności