Skocz do zawartości

Wyswietlanie powierzchni


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Spójrzcie w jaki bezsensowny sposób Maya zaczęła mi wysiwetlać powierzchnię defeaultową siatki. Rozpoczęło się to od większego modelu gdzie zgromadziłem coś koło kilkudziesięciu krzywych i na ich bazie wybudowałem szczątkowy zarys budynku w oparciu o loft między krzywymi i nagle wszystko zaczęło się załamawyć.

 

Teraz nawet jak stworzę nowy dokument i umieszczę na nim jakiekolwiek obiekty (poly czy nurbs) powierzchnia wygląda jak na screenie, wszystko krzaczy? Na dodatek narzędzie boolean przestało mi działać :(

 

Co się dzieje

 

Ps to są dwie odrębne kule, bez próby jakiejkolwiek manipulacji, po prostu je do siebie zblizyłem.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

w ogóle to mam tez pytanie, czy liczba spanów wertykalnie w nurbsach pomagają geometrii krawędzi po trimie (poza oczywiście opcjami tesselacji)

Napisano

Co do niepoprawnego wyświetlania powierzchni, okazuje się, że maya (jak pisałem w innym wątku), z jakiegoś mi nieznajomego powodu zmienia ustawienia far/near clip i faktycznie tymrazem zajrzałem do atribute editor perspCam a tam near ustawione na 0.000 a far - jakaś "bezsensownaę licyba.

 

thx ya sugestie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności