ckris Napisano 12 Wrzesień 2006 Napisano 12 Wrzesień 2006 Spójrzcie w jaki bezsensowny sposób Maya zaczęła mi wysiwetlać powierzchnię defeaultową siatki. Rozpoczęło się to od większego modelu gdzie zgromadziłem coś koło kilkudziesięciu krzywych i na ich bazie wybudowałem szczątkowy zarys budynku w oparciu o loft między krzywymi i nagle wszystko zaczęło się załamawyć. Teraz nawet jak stworzę nowy dokument i umieszczę na nim jakiekolwiek obiekty (poly czy nurbs) powierzchnia wygląda jak na screenie, wszystko krzaczy? Na dodatek narzędzie boolean przestało mi działać :( Co się dzieje Ps to są dwie odrębne kule, bez próby jakiejkolwiek manipulacji, po prostu je do siebie zblizyłem.
piotrek Napisano 12 Wrzesień 2006 Napisano 12 Wrzesień 2006 Ale na renderze jest OK? Może coś z driverem? W jakie sposób objawia się niedziałający boolean?
ckris Napisano 12 Wrzesień 2006 Autor Napisano 12 Wrzesień 2006 Na renderze ok, a boolean po prostu klikam klikam i nic na poly mi działa boolean a drivery mam najnowsze - nvidi
ckris Napisano 12 Wrzesień 2006 Autor Napisano 12 Wrzesień 2006 w ogóle to mam tez pytanie, czy liczba spanów wertykalnie w nurbsach pomagają geometrii krawędzi po trimie (poza oczywiście opcjami tesselacji)
piotrek Napisano 13 Wrzesień 2006 Napisano 13 Wrzesień 2006 Sam sprawdź, ale zawsze mozna później po trimie przebudować surfa jeśli jest coś nie tak, jak być powinno.
ckris Napisano 13 Wrzesień 2006 Autor Napisano 13 Wrzesień 2006 Co do niepoprawnego wyświetlania powierzchni, okazuje się, że maya (jak pisałem w innym wątku), z jakiegoś mi nieznajomego powodu zmienia ustawienia far/near clip i faktycznie tymrazem zajrzałem do atribute editor perspCam a tam near ustawione na 0.000 a far - jakaś "bezsensownaę licyba. thx ya sugestie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się