Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

Mam pytanie dotyczące siatki twarzy. Które z poniższych przykładowych modeli nadają się bardziej do animacji twarzy ( chodzi mi o układ linii w zakreślonych czerwonych polach ) W drugim przypadku linie rozkładają się promieniście od ust do oka, w pierwszym nie bardzo. Który rozkład waszym zdaniem lepiej się będzie sprawdzał ?

siatka1_1.jpg

siatka2_2.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Raczej ten pierwszy. W drugim najbardziej by mi przeszkadzało to łączenie 5 linii w jednym punkcie na kości policzkowej. Myślę, że jeżeli już byś miał tak siatkę układać to powinno się to znaleść niżej, zdecydowanie pod kością.

W drugim może tez sprawiać problemy ten chaos nieco powyżej kącików ust.

Wg mnie w pierwszym skronie nie wyszły do końca, chociaż nie widać tego zbyt dobrze.

Pozdro

Napisano
  • Autor

Dzięki, nie chodzi mi o sama poprawnoąc siatki nawet, bo w obu są kaczany tylko o ideę prmienistego rozkładania linii z ust i oczu.

Napisano

W takim razie myślę, że nie zauważysz zbyt dużej różnicy, chociaż ja używam zwykle tego dolnego sposobu i nie narzekam. Na późniejszym etapie to już kwestia zrigowania. Żeby zauważyć większą różnicę musiałbyś bardzo nienaturalnie wygiąć twarz.

 

Mam tylko pytanie jak chcesz to zanimować, morpherem, czy może jakieś kości albo inne helpersy?

Pozdro

Napisano
  • Autor

Myślę o morpherze + ewentualnie helpersy, z kosćmi chyba nie ma sensu rzucać się na twarz.

Pozdrawiam

Napisano

Jest sens jeśli wiesz jak to zrobić, Kup sobie sztukę spadania na płytce, i obejrzyj making of, wtedy zrozumiesz o czym mowa.

Ja z morphera już dawno temu zrezygnowałem na rzecz animowanych helpersów, z dodatkowymi kośćmi tworzącymi rzuchwę, i jestem z tej przesiadki bardzo zadowolony, chociażby dlatego, że jak w morpherze coś pozmieniam w topologii to już koniec, a skin+helpersy potrafi przystosować się do nowej siatki, a ja często robię poprawki i nie lubię czegoś robić ostatecznie.

Napisano
  • Autor

Dziękuję, faktycznie morfer jest pod tym względem denerwujący.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.