Napisano 17 Wrzesień 200618 l Witam. Modelik przystanku komunikacji miejskiej. To do mojej pracy magisterskije co ją musże za tydzień oddać :P Temat dotyczy nowego systemu identyfikacji transportu miejskiego w Warszawie. Główna częśc pracy to grafika (schematy, rozkłady jazdy, piktogramy itp) ale trzeba teżto na czymś zaprezentować. Stąd musiałem wydziergać wiatę przystankową. Projekt prosty, model prosty. Problem jak to ładnie wyrenderować i wstawić w zdjęcie jakieś, żeby wszystko ładnie i realistycznie wyglądało. Niestety moje umiejętności w renderingu zamknęły się w jednym skylighcie i light tracerze... Jeżeli znajdize się ktoś chętny do pomocy to będe wdzięczny. Tutki, ustawienia sceny, świateł, renderingu. Biorę wszystko. Aby prosto i czytelnie. Korzystam z maxa7, nie mam vray'a jak by ktoś pytał. Na razie tyle, render w mentalu na podstawie tego tutka http://67.15.36.49/team/Tutorials/vray2/vray2_1.asp
Napisano 17 Wrzesień 200618 l http://www.max3d.pl/tut.php?id=133 link do tutka jak wstawic obiekt w zdjęcie
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Wg mnie lepiej laczyc obiekty juz w 2d, wyrenderuj sobie tylko tak jak w tutorialu i pozniej poskladaj to na warstwach w Photoshopie.
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Raczej nie bo w 3d można zachować dobrze przeźroczystości a na warstwach w ps to tak sobie.
Napisano 19 Wrzesień 200618 l Ale jak tutaj sa takie zwykle szyby ze nie ma jakis specialnych zalaman to mysle ze i tak mozna by to zrobic w ps, zawsze mozna retuszowac ;p
Napisano 10 Październik 200618 l Autor Hej! W sumie już po wszystkim - obroniłem :P Przystankie renderowany tak jak w tutku, W psie trochę poprawek i wszelkie znaczki, piktogramy itp, bo mi się już nie chciało myśleć jak te textury porobić Efekt ogólnie taki był. Powalające to na pewno nie jest, ale wszyscy się cieszyli :P
Napisano 10 Październik 200618 l model nie jest zly ale przydaly by sie lepsze materialy i jakies hdri, pozdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto