Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Modelik przystanku komunikacji miejskiej. To do mojej pracy magisterskije co ją musże za tydzień oddać :P Temat dotyczy nowego systemu identyfikacji transportu miejskiego w Warszawie. Główna częśc pracy to grafika (schematy, rozkłady jazdy, piktogramy itp) ale trzeba teżto na czymś zaprezentować. Stąd musiałem wydziergać wiatę przystankową. Projekt prosty, model prosty. Problem jak to ładnie wyrenderować i wstawić w zdjęcie jakieś, żeby wszystko ładnie i realistycznie wyglądało. Niestety moje umiejętności w renderingu zamknęły się w jednym skylighcie i light tracerze...

 

Jeżeli znajdize się ktoś chętny do pomocy to będe wdzięczny. Tutki, ustawienia sceny, świateł, renderingu. Biorę wszystko. Aby prosto i czytelnie.

 

Korzystam z maxa7, nie mam vray'a jak by ktoś pytał.

 

Na razie tyle, render w mentalu na podstawie tego tutka http://67.15.36.49/team/Tutorials/vray2/vray2_1.asp

 

przystanek04qa1.jpg

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wg mnie lepiej laczyc obiekty juz w 2d, wyrenderuj sobie tylko tak jak w tutorialu i pozniej poskladaj to na warstwach w Photoshopie.

Napisano

Raczej nie bo w 3d można zachować dobrze przeźroczystości a na warstwach w ps to tak sobie.

Napisano

Ale jak tutaj sa takie zwykle szyby ze nie ma jakis specialnych zalaman to mysle ze i tak mozna by to zrobic w ps, zawsze mozna retuszowac ;p

Napisano
  • Autor

Hej! W sumie już po wszystkim - obroniłem :P

 

Przystankie renderowany tak jak w tutku, W psie trochę poprawek i wszelkie znaczki, piktogramy itp, bo mi się już nie chciało myśleć jak te textury porobić

 

Efekt ogólnie taki był. Powalające to na pewno nie jest, ale wszyscy się cieszyli :P

 

wozniaktkw2006mwtmr01ex5.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności