Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Mam pytanie, czy ktoś wie może jak połączyć dwa pecety żeby wyrenderowały animację/scene? Kablem USB czy może przez karty sieciowe? Oraz druga sprawa, z tego co wiem net rendering polega na tym że z jednego komputera jest wysyłany rendering na drugi komputer - "silniejszy", a mi chodziło by o to żeby dwa komputery renderowały razem czyli wspólnie ;)

sumując moc obliczeniową dwóch procesorów.

 

jeśli ktoś miałby jakąś informację na ten temat to będę bardzo wdzięczny

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

po pierwsze nigdy moc obliczeniowa nie bedzie rowna sumie mocy procesorow...

to nie dziala w ten spodsoob...

z tego co sie orientuje to przez karte sieciowa...

Napisano

baldack nie masz racji. w przypadku dwuprocesorowego kompa tak jest, ze wzrost predkosci nie jest rowny sumie mocy prockow, ale przy dwoch kompach owszem. bo na jednym kompie renderujesz np. klatki parzyste a na drugim nieparzyste. mozesz nawet nie miec kompow polaczonych w ogole ze soba. i wsio :)

 

anyuser, wiec od biedy mozesz po prostu odpalic na dwoch kompach program 3d z ta sama scena, dac render do klatek i na jednym liczyc parzyste na drugim nieparzyste. albo od 1 do polowy a na drugim od polowy do ostatniej. mozesz tez korzystac z modulow renderingu sieciowego. ale to sa przerozne rozwiazania i ciezko konkretnie cos napisac. chociaz zasada liczenia jest podobna.

 

jest tez mozliwosc, zeby dwa kompy liczyly jedna klatke (najzcesciej progs dzieli ja sobie na segmenty i wysyla na rozne kompy), ale to zalezy od progsa do renderingu itp.

Napisano

w maxwellu też tak jest - możesz renderować bez kabla na każdym osobno i potem łączyć efekt końcowy - wiadomo więcej roboty niż automatyka ale zazwyczaj to jest tak że rendering sieciowy jest różny w przypadku różnych aplikacji więc to czym chcesz renderować ma zasadnicze znaczenie.

Napisano

wielkie dzięki, nie wpadłbym na to żeby renderować parzyste na jednym

a nieparzyste na drugim :) Chyba najlepszym rozwiązaniem będzie skorzystać z tej metody.

 

W sumie gdyby rendering jednej klkatki na połączonych komputerach trwał o połowę krócej niż na pojedyńczym to jeśli na tym pojedyńczym wyrenderuję tylko połowę klatek to wyjdzie na to samo, sprytne :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności