Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

Mam pytanie, czy ktoś wie może jak połączyć dwa pecety żeby wyrenderowały animację/scene? Kablem USB czy może przez karty sieciowe? Oraz druga sprawa, z tego co wiem net rendering polega na tym że z jednego komputera jest wysyłany rendering na drugi komputer - "silniejszy", a mi chodziło by o to żeby dwa komputery renderowały razem czyli wspólnie ;)

sumując moc obliczeniową dwóch procesorów.

 

jeśli ktoś miałby jakąś informację na ten temat to będę bardzo wdzięczny

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

po pierwsze nigdy moc obliczeniowa nie bedzie rowna sumie mocy procesorow...

to nie dziala w ten spodsoob...

z tego co sie orientuje to przez karte sieciowa...

Napisano

baldack nie masz racji. w przypadku dwuprocesorowego kompa tak jest, ze wzrost predkosci nie jest rowny sumie mocy prockow, ale przy dwoch kompach owszem. bo na jednym kompie renderujesz np. klatki parzyste a na drugim nieparzyste. mozesz nawet nie miec kompow polaczonych w ogole ze soba. i wsio :)

 

anyuser, wiec od biedy mozesz po prostu odpalic na dwoch kompach program 3d z ta sama scena, dac render do klatek i na jednym liczyc parzyste na drugim nieparzyste. albo od 1 do polowy a na drugim od polowy do ostatniej. mozesz tez korzystac z modulow renderingu sieciowego. ale to sa przerozne rozwiazania i ciezko konkretnie cos napisac. chociaz zasada liczenia jest podobna.

 

jest tez mozliwosc, zeby dwa kompy liczyly jedna klatke (najzcesciej progs dzieli ja sobie na segmenty i wysyla na rozne kompy), ale to zalezy od progsa do renderingu itp.

Napisano

w maxwellu też tak jest - możesz renderować bez kabla na każdym osobno i potem łączyć efekt końcowy - wiadomo więcej roboty niż automatyka ale zazwyczaj to jest tak że rendering sieciowy jest różny w przypadku różnych aplikacji więc to czym chcesz renderować ma zasadnicze znaczenie.

Napisano

wielkie dzięki, nie wpadłbym na to żeby renderować parzyste na jednym

a nieparzyste na drugim :) Chyba najlepszym rozwiązaniem będzie skorzystać z tej metody.

 

W sumie gdyby rendering jednej klkatki na połączonych komputerach trwał o połowę krócej niż na pojedyńczym to jeśli na tym pojedyńczym wyrenderuję tylko połowę klatek to wyjdzie na to samo, sprytne :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.