Gość anyuser Napisano 19 Wrzesień 2006 Share Napisano 19 Wrzesień 2006 Witam, Mam pytanie, czy ktoś wie może jak połączyć dwa pecety żeby wyrenderowały animację/scene? Kablem USB czy może przez karty sieciowe? Oraz druga sprawa, z tego co wiem net rendering polega na tym że z jednego komputera jest wysyłany rendering na drugi komputer - "silniejszy", a mi chodziło by o to żeby dwa komputery renderowały razem czyli wspólnie ;) sumując moc obliczeniową dwóch procesorów. jeśli ktoś miałby jakąś informację na ten temat to będę bardzo wdzięczny pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baldack Napisano 19 Wrzesień 2006 Share Napisano 19 Wrzesień 2006 po pierwsze nigdy moc obliczeniowa nie bedzie rowna sumie mocy procesorow... to nie dziala w ten spodsoob... z tego co sie orientuje to przez karte sieciowa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kengi Napisano 19 Wrzesień 2006 Share Napisano 19 Wrzesień 2006 baldack nie masz racji. w przypadku dwuprocesorowego kompa tak jest, ze wzrost predkosci nie jest rowny sumie mocy prockow, ale przy dwoch kompach owszem. bo na jednym kompie renderujesz np. klatki parzyste a na drugim nieparzyste. mozesz nawet nie miec kompow polaczonych w ogole ze soba. i wsio :) anyuser, wiec od biedy mozesz po prostu odpalic na dwoch kompach program 3d z ta sama scena, dac render do klatek i na jednym liczyc parzyste na drugim nieparzyste. albo od 1 do polowy a na drugim od polowy do ostatniej. mozesz tez korzystac z modulow renderingu sieciowego. ale to sa przerozne rozwiazania i ciezko konkretnie cos napisac. chociaz zasada liczenia jest podobna. jest tez mozliwosc, zeby dwa kompy liczyly jedna klatke (najzcesciej progs dzieli ja sobie na segmenty i wysyla na rozne kompy), ale to zalezy od progsa do renderingu itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 19 Wrzesień 2006 Share Napisano 19 Wrzesień 2006 w maxwellu też tak jest - możesz renderować bez kabla na każdym osobno i potem łączyć efekt końcowy - wiadomo więcej roboty niż automatyka ale zazwyczaj to jest tak że rendering sieciowy jest różny w przypadku różnych aplikacji więc to czym chcesz renderować ma zasadnicze znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość anyuser Napisano 19 Wrzesień 2006 Share Napisano 19 Wrzesień 2006 wielkie dzięki, nie wpadłbym na to żeby renderować parzyste na jednym a nieparzyste na drugim :) Chyba najlepszym rozwiązaniem będzie skorzystać z tej metody. W sumie gdyby rendering jednej klkatki na połączonych komputerach trwał o połowę krócej niż na pojedyńczym to jeśli na tym pojedyńczym wyrenderuję tylko połowę klatek to wyjdzie na to samo, sprytne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się