Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czesc probowalem zrobic zatoczke z woda...na poczatku chcialem to zrobic przy pomocy fluidów...ale efekt byl niezbyt fajny...a co najgorsze na taka skale to bylyo by bardzo meczace dla mojego PC'ta...

wiec pomyslalem ze zrobie prosty plane(odpowiednio wyciety) i naloze na niego oceanShader ktory renderuje sie w miare szybko...

ale powstal problem...jak wiadomo woda udezajac o cos np skale, brzeg itd odpowiednio raguje...niestety ten oceanShader nie ma mozliwosci "kolizji"

i nie wiem jak zrobic lepsze lub gorsze kolizje z objektami myslalem o fluidach...

ale nie wiem za bardzo jak to polaczyc...

lub o dodatkowej bump/displacement mapie ktora by kreowala kolizje...?

macie moze jakies pomysly ?...wskazówki...

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja bym użył plane'a jako wody a symulacji tylko na obszarze kolizji, tzn. pianę itd.

Symulacja oczywiście jako inny layer bez obiektów aby szybciej było.

Napisano

wez planea, i tam gdzie sie zderza sie ze skalkami to napackaj vertexpaintem i podloz inna texture/shader :) material daj mix albo blend (czy jak to sie w tym renderze co uzywasz nazywa) i w miejscu "wg czego meiszac materialy" wrzuc vertex paint :)

a reszta szczegolikow tak jak koledzy pisza

 

a gdzie trzeba mozesz sobie nabazgrac innym kolorkiem przezroczystosci, a jeszcze innym zmiany w wysokosci (wokol skal robi sie miska wodna, wokol statkow robi sie tym wieksza im szybciej plyna, dla tankowca jest to nawet 12 metrowa dziura w wodzie :) )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności