Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

czesc probowalem zrobic zatoczke z woda...na poczatku chcialem to zrobic przy pomocy fluidów...ale efekt byl niezbyt fajny...a co najgorsze na taka skale to bylyo by bardzo meczace dla mojego PC'ta...

wiec pomyslalem ze zrobie prosty plane(odpowiednio wyciety) i naloze na niego oceanShader ktory renderuje sie w miare szybko...

ale powstal problem...jak wiadomo woda udezajac o cos np skale, brzeg itd odpowiednio raguje...niestety ten oceanShader nie ma mozliwosci "kolizji"

i nie wiem jak zrobic lepsze lub gorsze kolizje z objektami myslalem o fluidach...

ale nie wiem za bardzo jak to polaczyc...

lub o dodatkowej bump/displacement mapie ktora by kreowala kolizje...?

macie moze jakies pomysly ?...wskazówki...

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 864
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ja bym użył plane'a jako wody a symulacji tylko na obszarze kolizji, tzn. pianę itd.

Symulacja oczywiście jako inny layer bez obiektów aby szybciej było.

Napisano

wez planea, i tam gdzie sie zderza sie ze skalkami to napackaj vertexpaintem i podloz inna texture/shader :) material daj mix albo blend (czy jak to sie w tym renderze co uzywasz nazywa) i w miejscu "wg czego meiszac materialy" wrzuc vertex paint :)

a reszta szczegolikow tak jak koledzy pisza

 

a gdzie trzeba mozesz sobie nabazgrac innym kolorkiem przezroczystosci, a jeszcze innym zmiany w wysokosci (wokol skal robi sie miska wodna, wokol statkow robi sie tym wieksza im szybciej plyna, dla tankowca jest to nawet 12 metrowa dziura w wodzie :) )

Napisano

reactorem zrób wode ;) powrzycaj te kamyki do wody i bedzie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.