Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam:

Mam ogromny problem z Character Studio, a konkretniej z rigiem :(...

Mianowicie... czy istnieje sposob na unikniecie takich akcji:

 

help1.jpg

 

przy jednoczesnym uniknieciu takiej sytuacji...

help2.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

He. He. Jednym słowem kłopot z kopertami (evelope). A łatwego rozwiązaniania nie ma. I nie chodzi tu tylko o CS, ale ogólnie o zachowanie kości. Mogę ci tylko życzyć powodzenia w ustawianiu parametrów. Ja kombinowałem z punktami kopert przesuwając wpływ bardziej na pośladki. Może być winne jeszcze ustawienie bioder.

Powodzenia Bacry

Napisano

mozesz przypozadkowywac bezposrednio vertexy do poszczegolnych kosci. (physique-->vertex)Mozesz laczyc wplyw kosci na poszczegolne vertexy. Na moje oko to envelope z korpusu wplywa w tym przypadku na verteksy u gory uda. aby to sprawdzic kliknij select by link i sprawdz spine-y korpusu. pozniej zaznacz te \"niewygodne\" verty, nacisnij niebieski minus i zrob remove from link. w tym momencie przestana byc przypozadkowane do czegokolwiek. pozniej je zaznacz, kliknij na zielony plus i assign to link, po czym wybierz link uda. Mam nadzieje ze nic nie poknocilem bo lecialem z pamieci :P

Napisano

Zabawa vertexami jest czasami zbyt pracochłonna. Dlatego są też envelopy (koperty) w nich można sprawdzić zasięg oddziaływania danej kości.

Napisano
  • Autor

hmm co do tych vertexow, to mowisz, ze vertexy moga byc tylko przyporzadkowane do uda, do niczego innego, bo wtedy tamta kosc tez na nie oddzialowuje?

Bacry: no wiesz, to jest lowpoly, to mozna motac z vertexami :)... a tak pozatym, to jezeli jest duzy envelope, to nawet jak nie sa do niego dopisane vertexy, to on jakos na nie oddzialowuje?

Napisano

to nie do konca tak - czasami dwie kosci wplywaja na jeden vertex, czasami jedna kosc wplywa podwojnie na vertex (mozesz nadac na raz przypozadkowanie rigid i deformable!). ja nie mam jakiegos wspolnego, wypracowanego modelu. Po prostu robie to metoda prob i bledow, przypozadkowywuje na rozne spospby vertexy, ruszam konczynami i patrze jak sie zachowuja. Moze to niezbyt odkrywcze, ale moze ktos zna lepszy sposob ???

Napisano
  • Autor

czesc, tamten problem rozwiazlem, jednak mam 2 :)... zwiazany z CSem, a jakze...

a mianowicie, jest jakis tutek opisujacy dzialanie Footstepsow???? i ew. jakies tutki do animacji? :)...

Napisano

tutki dostajesz razem z cs-em

 

to jest bodajze help--->additional help --->cs

 

na moj gust sa calkiem niezle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.