Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

dlaczego jest taka róznica odbić ?? co jest zle z materiałami??

Są takie same jak wyłącze falloff.

Jak włącze to blur jest zerowy na joysticku a na klawiszach jest prawidłowy.

Może mi się wydaje ale dlaczego zsię róznią. Mapowanie UVW jest takei samo :(

blad.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Różnica imho tkwi gdzies w matreriale - ten który używa bitmap po difuse nie ma odbić a ten na elemnecie centralnym ma. Daj na wszystkie elementy klawiatury jeden materiał i odpowiednio zmapuj elementy które nie mają mieć w difuse bitmapy. Zaznaczaj na zdjęciu strzałkami lub kułkami elementy, bo czasem można mieć problemy ze zrozumieniem problemu.

Napisano

dzięki Hynol ale naprawde siedze i nie wiem co jest.

Teraz opisze bardziesz szczeg :)

to jest przed łączeniem odbicia(nie róznią się ):

 

002.jpg

a to jest po włączeniu:

001.jpg

a to jest material z wylączonym akórat odbiciem

003.jpg

Jesli ktoś miałby z 5 min to moze podesle na @ bo ja już kompletnie nie wiem o co chodzi.

Może to jakiś bzdet, brak mi podstawowej wiedzy wiec moze zrobiłem jakąś glupote.

Już sam nie wiem :(

 

mojgg 1023000

Napisano

nie wiem czy pomoże, ale spróbuj zamiast flat mirror użyć raytrace, lub też reflect/refract.

 

sprawdź czy nad objektem nie szybuje jakaś płaszczyzna wstawiona przez nieuwagę

 

sprawdź czy na pewno wszystkie klawisze mają taki sam materiał (ewentualnie nadaj materiały na nowo)

 

aha i renderujesz scanlinem, tak?

Napisano

Eeeeee.... Ojejejej - wszystko nie tak :(. To nie jest Vray żeby rozmywać odbicia przez specular level i glossines. Te parametry działają tylko w obrębie speców świateł. Flat mirror - to staroć którego się już od dawna nie używa - według helpa jest zdjesie nawet napisane że TYLKO do CAŁKOWICIE płaskich obiektów.

 

Użyj materiału Raytrace. Rozmycie odbić poprzez włączenie global ray antialiasera typu multiresolution i ustawienie w danym materiale typu Raytrace bluringu i defocusingu w opcjach reflection/refraction antyaliasera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności