Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć czy ktoś wie jakie parametry wpisać i gdzie aby otrzymać oświetlenie obiektów (przyjmijmy że wszystko z metalu bo to jest ważne) wg. Modelu Cook-Torrance ?? Potzrebne mi to do opozycji Bllina, Phonga czy Anizotropic - do porównania. Obiekt prosty, np Kula ale nie wiem jakie paramtery wpisać i do czego i czy to robi Mental Ray czy wystarczy mi zwykły 3d max.

 

Z góry bardzo dziekuje

 

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

no super Tyle to bym może i wpadł, ale nie znam stron z pluginami. Jest owszem napisany plugina ale dla wersji 3 i 4 maxa. Chciałbym coś dla wyżeszej wersji.

Napisano

Lis, tam pisze: "Hi, I've just finished writing a Cook-Torrance metal shader for 3D Studio MAX R3.x and R4.x". W każdym nowym maxie jest mental ray, a chyba do każdej wersji mentala jest shader Cook-Torrance w standardzie.

 

Tutaj masz porównie różnych modeli cieniowania:

http://www.maxim-capra.com/main.php?show=s_tut02

a samego Cook-Torrance'a, ustawiasz tak jak wszystkie inne blinny i phongi czyli na czuja.

Napisano

o i wreszcie konkretna odpowiedź hehehe..dzięki MATHIX o to mi chodziło żeby ktoś powiedział czy mam To robić na czuja :)) ... no to kombinuje. Dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności