Skocz do zawartości

extrude vel bevel

Gość radek1980

Rekomendowane odpowiedzi

Gość radek1980
Napisano

Na samym początku chciałbym wszystkich powitać ponieważ to mój pierwszy post i jak nie trudno się domyśleć w temacie 3ds jestem jeszcze nowicjuszem Mimo to liczę, że znajdę tu wsparcie i źródło cennych informacji...

A teraz do rzeczy...

Jaka jest różnica pomiędzy komendą extrude i bevel bo niestety jej nie dostrzegłem Z tego co wiem bevel jest to wytłaczanie ze skalowaniem ale w komendzie extrude też jest opcja outline co sprawia że obie komendy wg mnie robią dokładnie to samo... Czy ktoś rozwieje moje wątpliwości?

I drugie pytanie Czy jest sens używać opcji Convert to Editable Mesh? ...czy lepiej skupić się wyłącznie na Poly?

• Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

zaraz zacznie sie rozmowa co było pierwsze kura czy jajo.

Te tematy wałkowane były tak dalece i czasami boleśnie, że proszę poszukaj sobie.

BTW, jesli dla ciebie bevel i extrude to to samo to co ci przeszkadza. Chyba że chcesz pracowac w Autodesku to inna sprawa.

Gość radek1980
Napisano

O kurcze Jacy tu życzliwi ludzie A niech mnie...

A tak wogóle to właśnie ucze się w Autodesk Viz

A różnice między mesh i poly znam Pytam się tylko o sens

Napisano
I drugie pytanie Czy jest sens używać opcji Convert to Editable Mesh? ...czy lepiej skupić się wyłącznie na Poly?

Lepiej na poly, mesh to pozostałości przeszłości ;)

Co do pierwszego to najlepiej przekonasz się klikając na taki mały kwadracik koło bevel albo extrude, wyświetli Ci się okienko dialogowe z parameteami, pobaw się nimi a zobaczysz o co chodzi :) Ludzie, gdzie w was dusza eksperymentatorów, zamiast lecieć przy pierwszym zacięciu na forum, lepiej samemu trochę poszukać, pogrzebać, zepsuć coś, rozebrać na kawałki, tosz to sama frajda :)

Pozdrawiam

Gość radek1980
Napisano