Skocz do zawartości

jak odczytac wspolrzedne (x,y,z) VERTEX\'a


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

... i na wstepie przepraszam za lamerskie pytanie (zaczynam dopiero przygode z 3D)- tzn. jak wyswietlic (odczytac, sprawdzic) wspolrzedne punktu (x,y,z) w 3D studio max. Oczywiscie chodzi mi o punkty VERTEX z ktorych skladaja sie EDGE (w siatce). Informacja ta potrzebna mi jest do okreslenia polorzenia markera po zaladowaniu obiektu z 3ds do delphi.

z gory dziekujwe za pomoc

pozdrawiam

Arek

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

wielkie dzieki - te dane pojawily sie tez na dole ekranu, ale wlasnie tylko w tym trybie movie

jeszcze raz dziekuje za pomoc

pozdrawiam

Arek

Napisano

heh, fakt, przyzwycziałem się, że w ten sposób czasami je dokładnie przemieszczam, zapomniałem, że info pojawi się także pod viewportami, no ale tak czy inaczej problem rozwiązany, a to najważniejsze :)

Napisano

Oczywiście ważny jest jeszcze ukłąd odniesienia. Czy mają to być współrzędne globalne, czy na przykład współrzędne względem środka obiektu (pivota, geometrycznego, itd)....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności