Skocz do zawartości

Jak skorzystać z mentalraySubdivApprox


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

On ustala jedynie algorytm zagęszczania siatki dla subdivision surfaces, chyba, że chcesz wiedzieć jak go przypisać do powierzchni. Jeśli tak to napiszę Ci popołudniu, jak wrócę do domu.

Napisano

Mając uruchomiony mental ray Approximation Editor zaznaczasz obiekt i obok odpowiedniej pozycji (np. Surface Apprx) klikasz w przycisk Create.

Maya utworzy nowy Approx Node (podłączony do obiektu), w którym możesz sobie ustawiać atrybuty.

 

Dla innych obiektów możesz utworzyć oddzielne Approx node'y, lub użyć poprzednio stworzonych (wybierasz node'a i klikasz assign).

Napisano

Ok

Zaraz kukne.

Thx

 

Kukłem, działa.

Tylko widzę różnice, przykładowo

wziąłem kulę (Poly) minimalnie zniekształciłem latiicem (linii chyba 8 na 8). Niezależnie od metody korzystając z mRsubApprox. wierzchołek kuli jest spłaszczony, jeśli zaś zastosuje zwykłe poly smooth wierzchołek jest zachowany. Why

 

Teraz tak, aby usunąć tego approxa skorzystałem z outlinera, odznaczyłem show DAGonly i się pojawił, czy są po nim jakieś inne pozostałości? inne nody?

Napisano

Chyba wystarczy w outlinerze. Niby pozostaje jeszce w Approx Editorze, ale to tylko chyba śmieci, którymi nie warto się przejmować :) Zerknij ewentualnie do Hypergraha i zobacz, czy jest tam coś, czego być nie powinno.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności