Napisano 1 Październik 200618 l Jak w temacie, po utworzeniu mentalraySubdivApprox podpina się go jakoś, żeby zagęszczał siatke obiektów?
Napisano 2 Październik 200618 l On ustala jedynie algorytm zagęszczania siatki dla subdivision surfaces, chyba, że chcesz wiedzieć jak go przypisać do powierzchni. Jeśli tak to napiszę Ci popołudniu, jak wrócę do domu.
Napisano 2 Październik 200618 l Mając uruchomiony mental ray Approximation Editor zaznaczasz obiekt i obok odpowiedniej pozycji (np. Surface Apprx) klikasz w przycisk Create. Maya utworzy nowy Approx Node (podłączony do obiektu), w którym możesz sobie ustawiać atrybuty. Dla innych obiektów możesz utworzyć oddzielne Approx node'y, lub użyć poprzednio stworzonych (wybierasz node'a i klikasz assign).
Napisano 2 Październik 200618 l Autor Ok Zaraz kukne. Thx Kukłem, działa. Tylko widzę różnice, przykładowo wziąłem kulę (Poly) minimalnie zniekształciłem latiicem (linii chyba 8 na 8). Niezależnie od metody korzystając z mRsubApprox. wierzchołek kuli jest spłaszczony, jeśli zaś zastosuje zwykłe poly smooth wierzchołek jest zachowany. Why Teraz tak, aby usunąć tego approxa skorzystałem z outlinera, odznaczyłem show DAGonly i się pojawił, czy są po nim jakieś inne pozostałości? inne nody?
Napisano 2 Październik 200618 l Chyba wystarczy w outlinerze. Niby pozostaje jeszce w Approx Editorze, ale to tylko chyba śmieci, którymi nie warto się przejmować :) Zerknij ewentualnie do Hypergraha i zobacz, czy jest tam coś, czego być nie powinno.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto