ckris Napisano 1 Październik 2006 Napisano 1 Październik 2006 Jak w temacie, po utworzeniu mentalraySubdivApprox podpina się go jakoś, żeby zagęszczał siatke obiektów?
mathix Napisano 2 Październik 2006 Napisano 2 Październik 2006 On ustala jedynie algorytm zagęszczania siatki dla subdivision surfaces, chyba, że chcesz wiedzieć jak go przypisać do powierzchni. Jeśli tak to napiszę Ci popołudniu, jak wrócę do domu.
piotrek Napisano 2 Październik 2006 Napisano 2 Październik 2006 Mając uruchomiony mental ray Approximation Editor zaznaczasz obiekt i obok odpowiedniej pozycji (np. Surface Apprx) klikasz w przycisk Create. Maya utworzy nowy Approx Node (podłączony do obiektu), w którym możesz sobie ustawiać atrybuty. Dla innych obiektów możesz utworzyć oddzielne Approx node'y, lub użyć poprzednio stworzonych (wybierasz node'a i klikasz assign).
ckris Napisano 2 Październik 2006 Autor Napisano 2 Październik 2006 Ok Zaraz kukne. Thx Kukłem, działa. Tylko widzę różnice, przykładowo wziąłem kulę (Poly) minimalnie zniekształciłem latiicem (linii chyba 8 na 8). Niezależnie od metody korzystając z mRsubApprox. wierzchołek kuli jest spłaszczony, jeśli zaś zastosuje zwykłe poly smooth wierzchołek jest zachowany. Why Teraz tak, aby usunąć tego approxa skorzystałem z outlinera, odznaczyłem show DAGonly i się pojawił, czy są po nim jakieś inne pozostałości? inne nody?
piotrek Napisano 2 Październik 2006 Napisano 2 Październik 2006 Chyba wystarczy w outlinerze. Niby pozostaje jeszce w Approx Editorze, ale to tylko chyba śmieci, którymi nie warto się przejmować :) Zerknij ewentualnie do Hypergraha i zobacz, czy jest tam coś, czego być nie powinno.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się