Krs Napisano 16 Październik 2006 Share Napisano 16 Październik 2006 kolejne kroki.wizualizacja zadaszenia schodow przy moim domu.przyznaje ze niektore elementy wkurzyly mnie tak ze nie mialem ochoty dluzej ich dopieszczac.duze problemy z kamieniem.uzylem tu pierwszy raz technik o ktorych przeczytalem gdziestam.mam nadzieje ze wyszlo ok.z gory dzieki za cenne uwagi.pzdr http://img152.imageshack.us/my.php?image=daszekzu0.jpg(1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goran Napisano 16 Październik 2006 Share Napisano 16 Październik 2006 Ładnie wyszła Ci szyba w oknie, dobre odbicia Natomiast kamień i cegła do poprawy, są za płaskie, wyglądają jakby nie miały bumpa (albo za mały), drewno mało realistyczne, popraw shaderki. Duże szpary między dachówkami, ale może tak ma być... Poza tym całkiem nieźle :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Faun Napisano 16 Październik 2006 Share Napisano 16 Październik 2006 Strasznie ciemno. Do muru użyj displacementu bo płaskie bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skiki Napisano 16 Październik 2006 Share Napisano 16 Październik 2006 tak jak poprzednicy, za plasko w niektorych miejscach, no i za ciemno... na max3d.pl jest chyba tutek o oswietleniu na zewnatrz w v-rayu... według mnie to prosta sprawa: directional (robi za słonce dlatego lekko zolty,pomaranczowy) + gi z wlaczonym enviroment overdrive (tam kolor nieba i odpowiednia wartosc) i wyglada niezle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się