Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

kolejne kroki.wizualizacja zadaszenia schodow przy moim domu.przyznaje ze niektore elementy wkurzyly mnie tak ze nie mialem ochoty dluzej ich dopieszczac.duze problemy z kamieniem.uzylem tu pierwszy raz technik o ktorych przeczytalem gdziestam.mam nadzieje ze wyszlo ok.z gory dzieki za cenne uwagi.pzdr

http://img152.imageshack.us/my.php?image=daszekzu0.jpg(1)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ładnie wyszła Ci szyba w oknie, dobre odbicia

Natomiast kamień i cegła do poprawy, są za płaskie, wyglądają jakby nie miały bumpa (albo za mały), drewno mało realistyczne, popraw shaderki.

Duże szpary między dachówkami, ale może tak ma być...

Poza tym całkiem nieźle :-)

Napisano

Strasznie ciemno. Do muru użyj displacementu bo płaskie bardzo.

Napisano

tak jak poprzednicy, za plasko w niektorych miejscach, no i za ciemno... na max3d.pl jest chyba tutek o oswietleniu na zewnatrz w v-rayu... według mnie to prosta sprawa:

directional (robi za słonce dlatego lekko zolty,pomaranczowy) + gi z wlaczonym enviroment overdrive (tam kolor nieba i odpowiednia wartosc) i wyglada niezle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności