Skocz do zawartości

Co z tym displacement?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

nic nie jest,

 

bez GI tez jest rozwalone tylko tego nie widzisz bo jest prawie jednolite

 

Skylight z HDRI wszystko ci tak oswietla ze robi papke z textury

 

mape pod HDRI tez przydalo by sie przygotować ( czarny = 0, biały =1)

Napisano

A czemu 2D mapping? W końcu nie na plane'a to nakładasz tylko na pełny trójwymiarowy obiekt. Włącz 3D mapping i zaznacz opcje KEEP CONTINUITY jak Ania radziła. Skoryguj samą mape od displacementa bo chyba chodzi Ci o uzyskanie faktury drewna. Łatwiej będzie nią operować na amount o ujemnej wartości. Wtedy czarny kolor to nieruszona powierzchnia a im jaśniejszy, tym mocniejsze wgłębienie w materiale.

Napisano

no to spróbuj przełączyć na 3d,

i pod 3d powinno być "keep continuity", należy włączyć.

 

2d nadaje się raczej na płaskie objekty, np. plane.

 

edit no wyprzedził mnie Hynol, trzeba było szybciej stukać

Napisano

bo ci wszystko skylight zmywa ;) mowilem.

 

Dodaj to w jakąś scene gdzie nie ma tylko boxa w scenie i skylighta to powinno sie ujawnić. Podobnie zresztą jest z bumpem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności