Liber Napisano 20 Październik 2006 Share Napisano 20 Październik 2006 Bez GI (jest tak jak bym chciał): Z GI (co to jest?): Dodam, że w scenie chcę używać GI. Używam vray displacement mod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 20 Październik 2006 Share Napisano 20 Październik 2006 dziwne czy zaznaczyłeś keep kontinuity? czy masz displacement ustawiony na 3d? pokaż ustawienia displacementa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 20 Październik 2006 Share Napisano 20 Październik 2006 nic nie jest, bez GI tez jest rozwalone tylko tego nie widzisz bo jest prawie jednolite Skylight z HDRI wszystko ci tak oswietla ze robi papke z textury mape pod HDRI tez przydalo by sie przygotować ( czarny = 0, biały =1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liber Napisano 20 Październik 2006 Autor Share Napisano 20 Październik 2006 Displacement ustawione na 2D. Wyłączony skylight, usunięta mapka HDRI, dodane jedno vraylight. Jak widać efekt taki sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 20 Październik 2006 Share Napisano 20 Październik 2006 A czemu 2D mapping? W końcu nie na plane'a to nakładasz tylko na pełny trójwymiarowy obiekt. Włącz 3D mapping i zaznacz opcje KEEP CONTINUITY jak Ania radziła. Skoryguj samą mape od displacementa bo chyba chodzi Ci o uzyskanie faktury drewna. Łatwiej będzie nią operować na amount o ujemnej wartości. Wtedy czarny kolor to nieruszona powierzchnia a im jaśniejszy, tym mocniejsze wgłębienie w materiale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 20 Październik 2006 Share Napisano 20 Październik 2006 no to spróbuj przełączyć na 3d, i pod 3d powinno być "keep continuity", należy włączyć. 2d nadaje się raczej na płaskie objekty, np. plane. edit no wyprzedził mnie Hynol, trzeba było szybciej stukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liber Napisano 21 Październik 2006 Autor Share Napisano 21 Październik 2006 Dlaczego tego diplacementa nie widać? Jak zrobić by wyglądało to tak ładnie jak bez GI? 3D Mapping z keep continuity: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 21 Październik 2006 Share Napisano 21 Październik 2006 bo ci wszystko skylight zmywa ;) mowilem. Dodaj to w jakąś scene gdzie nie ma tylko boxa w scenie i skylighta to powinno sie ujawnić. Podobnie zresztą jest z bumpem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liber Napisano 21 Październik 2006 Autor Share Napisano 21 Październik 2006 Racja Marcin. Dzięki, w zapełnionej scenie jest elegancko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się