Napisano 20 Październik 200618 l Bez GI (jest tak jak bym chciał): Z GI (co to jest?): Dodam, że w scenie chcę używać GI. Używam vray displacement mod.
Napisano 20 Październik 200618 l dziwne czy zaznaczyłeś keep kontinuity? czy masz displacement ustawiony na 3d? pokaż ustawienia displacementa.
Napisano 20 Październik 200618 l nic nie jest, bez GI tez jest rozwalone tylko tego nie widzisz bo jest prawie jednolite Skylight z HDRI wszystko ci tak oswietla ze robi papke z textury mape pod HDRI tez przydalo by sie przygotować ( czarny = 0, biały =1)
Napisano 20 Październik 200618 l Autor Displacement ustawione na 2D. Wyłączony skylight, usunięta mapka HDRI, dodane jedno vraylight. Jak widać efekt taki sam.
Napisano 20 Październik 200618 l A czemu 2D mapping? W końcu nie na plane'a to nakładasz tylko na pełny trójwymiarowy obiekt. Włącz 3D mapping i zaznacz opcje KEEP CONTINUITY jak Ania radziła. Skoryguj samą mape od displacementa bo chyba chodzi Ci o uzyskanie faktury drewna. Łatwiej będzie nią operować na amount o ujemnej wartości. Wtedy czarny kolor to nieruszona powierzchnia a im jaśniejszy, tym mocniejsze wgłębienie w materiale.
Napisano 20 Październik 200618 l no to spróbuj przełączyć na 3d, i pod 3d powinno być "keep continuity", należy włączyć. 2d nadaje się raczej na płaskie objekty, np. plane. edit no wyprzedził mnie Hynol, trzeba było szybciej stukać
Napisano 21 Październik 200618 l Autor Dlaczego tego diplacementa nie widać? Jak zrobić by wyglądało to tak ładnie jak bez GI? 3D Mapping z keep continuity:
Napisano 21 Październik 200618 l bo ci wszystko skylight zmywa ;) mowilem. Dodaj to w jakąś scene gdzie nie ma tylko boxa w scenie i skylighta to powinno sie ujawnić. Podobnie zresztą jest z bumpem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto