Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Grafiką 3d zajmuje się zaledwie od tygodnia. Mam problem z teksturami ścian. Podłoga wyszła ładnie natomiast ściany wygięte w łuk wyglądają okropnie z tą samą teksturą co podłoga :| Czy ktoś mógł by mi poradzić co zrobić. (mam 3d max 8)

kanalme4.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

nadaj modifier UV map scianom i poszujak właściwego (box, sphere itp)

Albo unwrap UV co sie wiąze z dłuższym czasem wykonania mappingu.

 

p.s. podłoga tez nie wygląda ładnie. rozciągnieta jest

Napisano

Texturka nie ma najwyższej rozdzielczości. Jeżeli będzie wyglądało jako-tako to daj w opcji mapy żeby powtażał texturke(size chyba). Jak będzie wyraźnie widać łączenia textur, zamaskuj je czymś(rury, łańcuchy

Napisano

jak na pierwszy tydzien w maxie to niezle :P ja po tygodniu robilem ludki z boxow i sperow... teraz po paru latach (z 5 ich bedzie, sam niewiem :)) ) dale robie z boxow ale juz nie ludki xD

Napisano

UV mapem też możesz powiększyć i zmniejszyć texture. wystarczy rozwinąć UV mapa i zaznaczyć gizmo i powiększać , zmniejszać , przesoować

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności