Gorigon Napisano 23 Październik 2006 Share Napisano 23 Październik 2006 Witam! Grafiką 3d zajmuje się zaledwie od tygodnia. Mam problem z teksturami ścian. Podłoga wyszła ładnie natomiast ściany wygięte w łuk wyglądają okropnie z tą samą teksturą co podłoga :| Czy ktoś mógł by mi poradzić co zrobić. (mam 3d max 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
havoc Napisano 23 Październik 2006 Share Napisano 23 Październik 2006 nadaj modifier UV map scianom i poszujak właściwego (box, sphere itp) Albo unwrap UV co sie wiąze z dłuższym czasem wykonania mappingu. p.s. podłoga tez nie wygląda ładnie. rozciągnieta jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gorigon Napisano 23 Październik 2006 Autor Share Napisano 23 Październik 2006 Dzięki za odpowiedź :) ps. Przy okazji jak zmniejszyć/powiększyć rozmiar wyświetlanej tekstury ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 23 Październik 2006 Share Napisano 23 Październik 2006 poszukaj ogólnie w helpie (F1) o parametrze "tiling" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Razi91 Napisano 23 Październik 2006 Share Napisano 23 Październik 2006 Texturka nie ma najwyższej rozdzielczości. Jeżeli będzie wyglądało jako-tako to daj w opcji mapy żeby powtażał texturke(size chyba). Jak będzie wyraźnie widać łączenia textur, zamaskuj je czymś(rury, łańcuchy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 23 Październik 2006 Share Napisano 23 Październik 2006 jak na pierwszy tydzien w maxie to niezle :P ja po tygodniu robilem ludki z boxow i sperow... teraz po paru latach (z 5 ich bedzie, sam niewiem :)) ) dale robie z boxow ale juz nie ludki xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gorigon Napisano 23 Październik 2006 Autor Share Napisano 23 Październik 2006 kurcze, zależało by mi na jakimś dokładniejszym wyjaśnieniu bo raczej po programie sie średnio poruszam a i nazw różnych nie kojarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
havoc Napisano 23 Październik 2006 Share Napisano 23 Październik 2006 UV mapem też możesz powiększyć i zmniejszyć texture. wystarczy rozwinąć UV mapa i zaznaczyć gizmo i powiększać , zmniejszać , przesoować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się