Skocz do zawartości

Animacja: War Machine


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Razem z niejakim Paulem_PL postanowiliśmy stowrzyć "małą" animację. Rzecz ma się dziać w niedalekiej przyszłości i opowiadać o wojnie, w której o zwycięstwie decyduje przewaga technologiczna. By ją osiągnąc jedna ze stron tworzy fabrykę klonów, które pośle w bój ku chwale ojczyzny i nie tylko :)

 

Czas trwania animki około 15 min.

 

Oto jeden ze wstępnych renderków:

gox7.jpg

 

Więcej jak zmuszę Paula do renderowania, czyli pewnie koło wieczora :)

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

UHuhu rzycze powodzenia w redenrowaniu tego wszystkiego. 15min = 22500 klatek/25sec, patrzac na renderek zakladam, ze srednio jedna klatka sie bedzie renderowala 2min :D co daje jedynie miesiac nonstop renderowania. Przemyslcie jeszcze pare razy czy w tak malym zespole dacie rade zrobic cos takiego. Nie mowie ze pomysl jest zly ale nie wiem czy wiecie na co sie porywacie i przesledzcie podobne temu watki jak konczyly.

Napisano

Nie mamy za dużo wolnego czasu,a le studia w tym kierunku :)

 

Wiemy na co się porywamy, a przynajmnie Paul wie. Cóż, ja pracy się nie boję, czas nas nie goni [przynajmniej nie zbytnio :)] więc mamy czas.

 

Projekt nie upadnie. Może się jedynie rozciągnąć w czasie :) Ale postaramy się wytrwać.

Napisano

Witam,

 

Postaram się zaraz wyjaśnić co i jak. Od razu muszę powiedzieć,że moim zdaniem ta animacja będzie miała maksymalnie 7 minut. Składać ma się z 3 głównych scen:

 

1. Intro, gdzie przez korytarz ida naukowcy by wręczyć generałowi nowy projekt dla wojska. Planujemy zrobić krótkie ujecia przerywane łagodnie czarnymi ekranami z tytułem i cytatami (o tym kiedyś, jeżeli uda się dotrzeć do tego etapu...)

 

2. Scena w laboratoium i fabryce klonów. Kilka scen-od próbówki do żołnierza.

 

3. Bitwa. Oczywście najbardziej czasochłonna, ale jednocześnie najprzyjemniejsza część :) Krótkie migawki zołnierzy przebiegających przez uliczki i jedna wieksza scena- bezpośrednie starcie starcie z wrogiem. Na koniec niespodzianka :D Jak się uda to pokażemy.

 

Zdaję sobie sprawę, że to bardzo duże przedsięwzięcie... Narazie we dwóch, ale moze ktoś nam jeszcze będzie chciał pomóc. Tak czy inaczej filmik chcemy skończyć w przeciągu 2 lat :) W międzyczasie zrobi sie też parę innych scenek, ważne też że można sie sporo nauczyć i jak sie uda to satysfakcja wielka. Co do renderingu to w razie co mamy niedaleko jakies 30 kompów do tego. Narazie mamy 1szą scenę, laboratorium bez tekstur i do poprawki, kawałek mecha + kilka szkiców,niezawiele, ale mamy czassss...

 

Tutaj wrzucam pare 'renderów' z prostym światłem, tak by pokazać jak to będzie wyglądać mniej więcej. Przerwyana linia to droga poruszania się naukowców.

 

Całość pierwszej sceny:

render5sj6.th.jpg

 

1.testbbbhe9.th.jpg

 

2.render2cti1.th.jpg

 

3.render3bid1.th.jpg

 

4.render4brs1.th.jpg

 

5. I rysunek broni. Jest pare nielogicznosci, ale to juz przy modelowaniu poprawię.

karabinsmallxz4.th.jpg

 

Ufff...Dzięki za komentarze, pozdrawiam!

Napisano

JMTm00 -> Z jednym omni i shadow map, scanline z maxa -2 render -około 1 minutę, 3 i 4 około 2 minut. Trochę mnei to martwi, ale jeszcze pokombinujemy żeby wyglądało lepiej i moze zostało na tych 2 minutach...

Napisano

Przerzućcie się na V-raya i distributed rendering, pójdzie dużo szybciej ja 3 minowe animki z GI robie w 18sek klatka(3 kompy w sieci.) A 4 minuty wychodzi mi ze 18h(niektóre klatki dużo krócej się robią niektóe dłuzej). A efekt GI jest całkiem całkiem, trzeba jedynie uważać na flickering(migotanie)

 

Ustawienia to Irradiance map = low(albo jeszcze bardziej robisz low(tutaj uwaga na flicker))

i metodą Irradiance map jest = Bucket mode.

+ Ustawienia sceny HSV expotential itp itd.

 

PS. Okrągły specular na drzwiach jak idzie sie korytarzem wygląda okropnie.

Zamiast omni, Vraylight w formie plana. Vray wbrew pozorom jest szybszy niż shadowmapy, self shadowy itp(no i ma GI oczywiście:))

  • Like 1
Napisano

Żeby nie było, że nic się nie dzieje zamieszczam modele scenerii ze sceny drugiej. Wszystko bez skylightów, v-rayów i innych fajerwerków. Jest to laboratorium, w której wielki komputer holograficzny [screen 3] rozpocznie tytułowy projekt "War Machine". Rury widoczne na scrennach 1 i 2 zostaną przykryte kratkami, ale ze względu na oszczędność poligonów zrobi się to teksturami. Hologram zostanie dodany dopiero w finalnej fazie produkcji sceny. A teraz zapraszam do krytykowania, mieszania z błotem, krytykowania, ew. pochwał :)

 

SCREEN 1.

1pd7.jpg

 

SCREEN 2.

2jl3.jpg

 

SCREEN 3.

3ez3.jpg

 

P.S. Więcej wrzucę jak komp przestanie odmawiać współpracy a na razie z tym jest ciężko :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności