Skocz do zawartości

Efekt gorącego powietrza (HELP!!!!)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Chcialem zrobic w mojej scenie efekt goracego powietza (tzn, tak jak na pustyni, takie falowanie :) ) Nie w animacji tylko w statycznym obrazku (chociaz w animacji tez bym chcial wiedziec jak :cool: ). Probowalem postawić boxa przed kamerą (z tekstruką szkla) box mial chyba 100/100/100 tych mniejszych kwadracikow :p ) i modyfiaktor Noise, wlaczony fractal i jakies tam wielkosci (sorry ale nie pamietam). No ale to nie zadzialalo, bo obraz sie wykrzywial (jakby z oczu pijaczka :P ). PLEASE HELP...

 

Z gory dzieki za pomoc,

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

JeÂli w maxie i w animacji, to szed│es w bardzo dobr▒ stronŕ... tylko parametry najwyra╝niej Ci siŕ pokopa│y.. jedyna rzecz jakiej potrzebujesz to REFRAKCJA - czyli za│amiania an powierzchni tego boxa...

a w Photoshpie... masz filtry... pobaw siŕ. Jest ripple np.

Albo liquify

Napisano

Witam!

 

Nie chcę zakładać kolejnego tematu.

 

Mam problem z tym aby zrobić własnie taki efekt. Będzie on potrzebny do animacji. I gorące powietrze ma zostać wciągnięte przez wentylator nie mam pojęcia jak to zrobić. Próbowałem przez system cząsteczek jednak coś nie bardzo mi to wychodzi. Chyba że robię coś źle. Czy koś by mógł pomóc?

Napisano (edytowane)
Witam!

 

Nie chcę zakładać kolejnego tematu.

 

Mam problem z tym aby zrobić własnie taki efekt. Będzie on potrzebny do animacji. I gorące powietrze ma zostać wciągnięte przez wentylator nie mam pojęcia jak to zrobić. Próbowałem przez system cząsteczek jednak coś nie bardzo mi to wychodzi. Chyba że robię coś źle. Czy koś by mógł pomóc?

 

Wyemituj sobie jakiś dym, np w fumeFX z noisem czarno białym anmowanym jako kolor emisji i użyj tego passa jako displacement w AE. na chłopski rozum powinno zabanglać.

Edytowane przez beny
Napisano
No tylko że nie mam fumeFX, a nie chcę piracić :) jestem zmuszony znaleźć sposób w maxie :/

 

Jeden czort - zrób to w takim razie particlami, tylko że nie będzie tak ładnie interpolowane. W każdym razie - emitujesz particle z mapy w odcieniach szarości - pobierasz kolor z emisji i renderujesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności