Napisano 25 Październik 200618 l Jak wymodelować prostokątną butelkę perfum? Okrągłą, to nie problem, można zastosować lathe, ale jak zrobić taką kanciatą, żeby jednocześnie miała podwójne ścianki? Kombinowałem z loftem i dwoma profilami, ale po dodaniu materiału szkła nie wygląda to najlepiej.
Napisano 26 Październik 200618 l Autor Sęk w tym, że w piątce, której używam nie ma Shella. Czy bez tego modyfikatora się nie obejdzie? Co właściwie daje w przypadku takiego modelu?
Napisano 26 Październik 200618 l Sęk w tym, że w piątce, której używam nie ma Shella. Czy bez tego modyfikatora się nie obejdzie? Co właściwie daje w przypadku takiego modelu? nadaje grubość
Napisano 26 Październik 200618 l Jasne ze da rade bez shella, tylko bedziesz musial sam tak wymodelowac, zeby byly dwie scianki. Poszukaj tutka na ten temat. Gdzies kiedys widzialem takiego jak zrobic flakonik perfum (chyba adidasa - to nie ma byc kryptoreklama hehe ;-)
Napisano 27 Październik 200618 l Zrób boxa i nałóż na to materiał szkła, później zrób drugiego boxa (mniejszego) i nałóż jakąś texture(kolor perfum).
Napisano 27 Październik 200618 l W 5 jest chyba Solidfy czy coś takiego, działa jak shell o ile dobrze pamiętam. rzuc okiem tez tu: http://www.max3d.pl/tut.php?id=295