Faun Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 Jak wymodelować prostokątną butelkę perfum? Okrągłą, to nie problem, można zastosować lathe, ale jak zrobić taką kanciatą, żeby jednocześnie miała podwójne ścianki? Kombinowałem z loftem i dwoma profilami, ale po dodaniu materiału szkła nie wygląda to najlepiej.
tadzio Napisano 25 Październik 2006 Napisano 25 Październik 2006 Wymodeluj z boxa.Potem dodaj Meshsmoth.
Faun Napisano 26 Październik 2006 Autor Napisano 26 Październik 2006 Sęk w tym, że w piątce, której używam nie ma Shella. Czy bez tego modyfikatora się nie obejdzie? Co właściwie daje w przypadku takiego modelu?
piksar Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 Sęk w tym, że w piątce, której używam nie ma Shella. Czy bez tego modyfikatora się nie obejdzie? Co właściwie daje w przypadku takiego modelu? nadaje grubość
tadzio Napisano 26 Październik 2006 Napisano 26 Październik 2006 Jasne ze da rade bez shella, tylko bedziesz musial sam tak wymodelowac, zeby byly dwie scianki. Poszukaj tutka na ten temat. Gdzies kiedys widzialem takiego jak zrobic flakonik perfum (chyba adidasa - to nie ma byc kryptoreklama hehe ;-)
Zulok Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 Zrób boxa i nałóż na to materiał szkła, później zrób drugiego boxa (mniejszego) i nałóż jakąś texture(kolor perfum).
Secator Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 Albo w boxie booleanem wytnij wnętrze?
mirach Napisano 27 Październik 2006 Napisano 27 Październik 2006 W 5 jest chyba Solidfy czy coś takiego, działa jak shell o ile dobrze pamiętam. rzuc okiem tez tu: http://www.max3d.pl/tut.php?id=295
Rekomendowane odpowiedzi