Napisano 26 Październik 200618 l Witam. Mam problem. Chce modelować głowe kosmity (logo jednej z firm) zrobiłem fotki z przodu i z boku, ustawiłem je w photoshopie tak zeby sie geometria zgadzała, wymiary ustawiłem na 6x8 i jest problem. Jak w Maya robie 2 plane'y z tymi zdjęciami to te zdjecia są niedość ze w jakis dziwnych kolorach (to mnie najmniej przejmuje), ale najgorsze jest to ze te obrazek jest jakiś taki zapętlony i pochylony. Jak to zrobić zeby było ok. Jak ostatnio modelowałem głowe człowieka to wszytko było wporząku a teraz jakoś nie chce działać. Pomocy!!! Pozdrawiam Piotrek
Napisano 26 Październik 200618 l Po pierwsze i najwazniejsze - nazywaj odpowiednio temat wątku. Ad rem. U mnie kolory zawsze są poprawne, opisz dokładnie co za zmiany w kolorach. Może to jest wina sterowników. Zwykle jeśli na planea wrzucisz teksturę powino być wszystko dobrze wyświetlone. Moze spróbuj pobawić się mapowaniem. Najlepiej pokaż screena jak to wszystko wygląda.
Napisano 26 Październik 200618 l Autor jakoś sobie poradziłem. ale sam nie wiem jak. poprostu zrobiłem drugi raz ten obrazek na plane'a i wszytko jest ok. czy moze to być wina złej wielkości obrazka w stosunku do plane'a? bo pgotoshop troche zmiejsza obrazki. a jesli chodzi o kolor to obrazek robi sie czarnobiały. ale jak juz teraz jest wszytko dobrze czyli obrazek nie zapetla sie to i kolory sa wporzadalu
Napisano 26 Październik 200618 l Używaj Image Plane'ów, wygodniejsze przy modelowaniu. Pierwsze słyszę, żeby Photoshop sam z siebie zmniejszał obrazki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto