Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Mam problem.

Chce modelować głowe kosmity (logo jednej z firm) zrobiłem fotki z przodu i z boku, ustawiłem je w photoshopie tak zeby sie geometria zgadzała, wymiary ustawiłem na 6x8 i jest problem. Jak w Maya robie 2 plane'y z tymi zdjęciami to te zdjecia są niedość ze w jakis dziwnych kolorach (to mnie najmniej przejmuje), ale najgorsze jest to ze te obrazek jest jakiś taki zapętlony i pochylony. Jak to zrobić zeby było ok. Jak ostatnio modelowałem głowe człowieka to wszytko było wporząku a teraz jakoś nie chce działać.

Pomocy!!!

 

Pozdrawiam

Piotrek

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 734
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Po pierwsze i najwazniejsze - nazywaj odpowiednio temat wątku.

 

Ad rem.

U mnie kolory zawsze są poprawne, opisz dokładnie co za zmiany w kolorach. Może to jest wina sterowników.

 

Zwykle jeśli na planea wrzucisz teksturę powino być wszystko dobrze wyświetlone. Moze spróbuj pobawić się mapowaniem.

 

Najlepiej pokaż screena jak to wszystko wygląda.

Napisano
  • Autor

jakoś sobie poradziłem. ale sam nie wiem jak. poprostu zrobiłem drugi raz ten obrazek na plane'a i wszytko jest ok. czy moze to być wina złej wielkości obrazka w stosunku do plane'a? bo pgotoshop troche zmiejsza obrazki. a jesli chodzi o kolor to obrazek robi sie czarnobiały. ale jak juz teraz jest wszytko dobrze czyli obrazek nie zapetla sie to i kolory sa wporzadalu

Napisano

Używaj Image Plane'ów, wygodniejsze przy modelowaniu. Pierwsze słyszę, żeby Photoshop sam z siebie zmniejszał obrazki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności