Napisano 31 Październik 200618 l Mam problemik jak robie extrude. Obojętnie czy extrude face czy extrude edge. Mój problem polega na tym, ze jak wykonuje tą funkcje na jakimś okrągłym obiekcie to rozłażą mi sie, te face'y i krawędzie. Wiem ze ten temat był juz na tym forum ale nie wiedziec czemu stare posty znikają. Prosze pomóżcie. Aha i jescze jedna sprawa. Jak zrobić zeby wksaźniki kierunku (te kolorowałe strzałki od poruszania itd.) znalazły się na obiekcie. Denerwujące jest to troche poniewaz jak twoze jakiś obiekt gdzies zdala od środka to te strzałki zawsze pokazują się na środku.
Napisano 31 Październik 200618 l Możesz rzucić jakims screenshotem tego jak ci się rozłazi Extrude? A odnosnie punktu manipulacji to Hierarchy kliknij Affect Pivot Only a poźniej Center to Object. pozdrawiam Mirach
Napisano 31 Październik 200618 l z tym drugim to moze chodzi Ci o hierarchy/pivot/affect pivot only-center to object a z tym pierwszym to nie mam pojecia o co chozi... pozdrawiam
Napisano 31 Październik 200618 l Co do problemu z extrudowaniem: sprawdź,czy masz zaznaczone Polygons-> Tool Options-> Keep Faces Together.Jeżeli nie,to zaznacz.
Napisano 31 Październik 200618 l mirach, maverick chyba od maxa te porady ale do majki (jeszcze) nie pasują :P w majce jest modify->center pivot :P możesz też stuknąć insert i ręcznie ustaić gdzie ci sie podoba do tych rozchodzących sie faców to tak jak pisze lukanus, a jak masz maje 8 to edit mesh -> keep faces together zaznacz a co do znikających postów to na dole masz takią Opcje widoku... pokazuj wątki ... od i tu ustaw sobie od początku, roku co tam potrzebujesz w niektórych działach jak hardware to znikają chyba po 3 dniach jak nie szybciej, troche to denerwuje :P
Napisano 1 Listopad 200618 l Fikołek tak to jest jak się próbuje komuś pomoc przed pojsciem spac :) Ale spoko spoko, już niedlugo Maya bo będzie klon Maxa O,o pozdrawiam Mirach
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto