Napisano 1 Listopad 200618 l Mój pierwszy projekt, który mam zamiar skończyć. Stworzyłem chatke z desek. Każda jest osobno i jest inna. Używam na razie standardowe materiały i v-raya. Oto pierwsze rendery: Ten renderował się 30 min. Zrobiłem za dużą trawe(i tak będzie coś innego)i za blisko światło, przez co dach "świeci". W drugim oddaliłem światło i wyłączyłem wszystkie mody trawy. Zmieniłem położenie kamery, aby uchwycieć szpary między deskami z boku chatki, ale się nie udało. Renderował się 5 minut. Jak zrobić, żeby textury desek nie wyglądały tak sztucznie (ściany boczne i dach zgrupowałem osobno, dałem moda UVW Map box i dałem materiał).
Napisano 1 Listopad 200618 l ciekawe, ale tekstura drewna biedna, przede wszystkim popraw tiling. Jak zrobiłeś trawe? ps. patrząc na proporcje to to jest domek dla jakiegoś myszona.
Napisano 1 Listopad 200618 l deski na dachu są dziwne, jak się tnie deski to lepiej wzdłóż słoi, jeśli chcesz mieć deski zróżnicowane to możesz zrobić coś w tym stylu: dajesz do viewportu jakąś teksturę desek, i modelujesz kierując się tą teksturą, coś jak tu: http://img241.imageshack.us/img241/8464/syrenkadeskipq6.jpg później dajesz na deski unwrap uvw, z opcją planar, i w edytorze przesuwasz i skalujesz poszczególne deski aż będzie dokładnie nad deską z tekstury której użyłeś. przydałaby się też większa tekstura drewna, poszukaj np. tu: http://www.cgtextures.com/ acha i warto by trochę zchamferować kanty desek, są nienaturalnie ostre.
Napisano 1 Listopad 200618 l Autor To może być ciężko z tymi kantami... Robiłem zwykłego boxa z noise. Spróbuję coś z free deform box. Ale to na wieczór,bo zaraz instaluje system na nowo. Te texturki źle obróciłem. Trawe robiłem z plane, dodałem Noise i dałem materiał z Displace.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto