Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam takie pytanie, jak najlepiej (w maxie) "okroić" siateczke danego modelu z zaduzej ilości poligonów. Np, mam gotowe autko, kóre spooooro waży, chce takich autek w scenie wrzucic bardzo duzo i tym samym nie zajechac rendera. Czy jest jakas taka funkacja w maxie, by model pozbyc sie poligonów i by model nie tracił za bardzo na jakości??

PoZdRo!

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
no to moze modyfikator optimize? (w modify jest)

Tak. :D chciałbym zobaczyć ten samochód po dodaniu tego modyfikaotra :)

 

Jak chcsz zachować jaką taką jakość modelu to musiszusuwać ręcznie. Najlepiej: zaznaczyć edge, ring, collaps.

Napisano

ja używam multi res. do autka odpada. po dodaniu nie nadaje się już do edycji.

Napisano

żeby było dobrze, to tak jak Lis gada, trzeba recznie, z tym, że ja proponuje edge -> loop -> ctrl+backspace (żeby razem z vertexami wywaliło)

Napisano

Ja do optymalizacji polecam maly programik ZReducer. Ma ze 300kb i ładnie sobie radzi. Modele masz exportować do jakiegoś chorego formatu ale generalnie niewidze problemów; )

 

Jak potrzebujesz ten program to wal na gg.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności