dyonizoss Napisano 4 Listopad 2006 Napisano 4 Listopad 2006 Mam takie pytanie, jak najlepiej (w maxie) "okroić" siateczke danego modelu z zaduzej ilości poligonów. Np, mam gotowe autko, kóre spooooro waży, chce takich autek w scenie wrzucic bardzo duzo i tym samym nie zajechac rendera. Czy jest jakas taka funkacja w maxie, by model pozbyc sie poligonów i by model nie tracił za bardzo na jakości?? PoZdRo!
Leleń Napisano 4 Listopad 2006 Napisano 4 Listopad 2006 no to moze modyfikator optimize? (w modify jest)
Lis Napisano 4 Listopad 2006 Napisano 4 Listopad 2006 no to moze modyfikator optimize? (w modify jest) Tak. :D chciałbym zobaczyć ten samochód po dodaniu tego modyfikaotra :) Jak chcsz zachować jaką taką jakość modelu to musiszusuwać ręcznie. Najlepiej: zaznaczyć edge, ring, collaps.
siwy Napisano 4 Listopad 2006 Napisano 4 Listopad 2006 ja używam multi res. do autka odpada. po dodaniu nie nadaje się już do edycji.
streaker Napisano 4 Listopad 2006 Napisano 4 Listopad 2006 żeby było dobrze, to tak jak Lis gada, trzeba recznie, z tym, że ja proponuje edge -> loop -> ctrl+backspace (żeby razem z vertexami wywaliło)
Siryoshua Napisano 17 Listopad 2006 Napisano 17 Listopad 2006 Ja do optymalizacji polecam maly programik ZReducer. Ma ze 300kb i ładnie sobie radzi. Modele masz exportować do jakiegoś chorego formatu ale generalnie niewidze problemów; ) Jak potrzebujesz ten program to wal na gg.
Rekomendowane odpowiedzi