Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam takie pytanie, jak najlepiej (w maxie) "okroić" siateczke danego modelu z zaduzej ilości poligonów. Np, mam gotowe autko, kóre spooooro waży, chce takich autek w scenie wrzucic bardzo duzo i tym samym nie zajechac rendera. Czy jest jakas taka funkacja w maxie, by model pozbyc sie poligonów i by model nie tracił za bardzo na jakości??

PoZdRo!

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
no to moze modyfikator optimize? (w modify jest)

Tak. :D chciałbym zobaczyć ten samochód po dodaniu tego modyfikaotra :)

 

Jak chcsz zachować jaką taką jakość modelu to musiszusuwać ręcznie. Najlepiej: zaznaczyć edge, ring, collaps.

Napisano

Ja do optymalizacji polecam maly programik ZReducer. Ma ze 300kb i ładnie sobie radzi. Modele masz exportować do jakiegoś chorego formatu ale generalnie niewidze problemów; )

 

Jak potrzebujesz ten program to wal na gg.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności