dyonizoss Napisano 4 Listopad 2006 Share Napisano 4 Listopad 2006 Mam takie pytanie, jak najlepiej (w maxie) "okroić" siateczke danego modelu z zaduzej ilości poligonów. Np, mam gotowe autko, kóre spooooro waży, chce takich autek w scenie wrzucic bardzo duzo i tym samym nie zajechac rendera. Czy jest jakas taka funkacja w maxie, by model pozbyc sie poligonów i by model nie tracił za bardzo na jakości?? PoZdRo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leleń Napisano 4 Listopad 2006 Share Napisano 4 Listopad 2006 no to moze modyfikator optimize? (w modify jest) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lis Napisano 4 Listopad 2006 Share Napisano 4 Listopad 2006 no to moze modyfikator optimize? (w modify jest) Tak. :D chciałbym zobaczyć ten samochód po dodaniu tego modyfikaotra :) Jak chcsz zachować jaką taką jakość modelu to musiszusuwać ręcznie. Najlepiej: zaznaczyć edge, ring, collaps. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 4 Listopad 2006 Share Napisano 4 Listopad 2006 ja używam multi res. do autka odpada. po dodaniu nie nadaje się już do edycji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 4 Listopad 2006 Share Napisano 4 Listopad 2006 żeby było dobrze, to tak jak Lis gada, trzeba recznie, z tym, że ja proponuje edge -> loop -> ctrl+backspace (żeby razem z vertexami wywaliło) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Siryoshua Napisano 17 Listopad 2006 Share Napisano 17 Listopad 2006 Ja do optymalizacji polecam maly programik ZReducer. Ma ze 300kb i ładnie sobie radzi. Modele masz exportować do jakiegoś chorego formatu ale generalnie niewidze problemów; ) Jak potrzebujesz ten program to wal na gg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi