Faun Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 Witam Załóżmy, że chcę żeby zawartość zdjęcia (twarze) odbijała mi sie na obiekcie (butelka), odpowiednio zdeformowana, coś jak odbicie w bombce choinkowej. Kombinuję z wrzuceniem zdjęcia do environmetu, albo jako mapę do reflect materiału (materiały Vray'owskie), ale nie moge uzyskać oczekiwanego efektu.
tweety Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 postaw przed obiektem plane'a ze zdjęciem twarzy z odznaczoną opcją visible to camera. i ustaw kamerę tak, żeby plane odbijał się w obiekcie.
Faun Napisano 5 Listopad 2006 Autor Napisano 5 Listopad 2006 postaw przed obiektem plane'a ze zdjęciem Próbowałem, ale wtedy mam na obiekcie odbicie plane'a z obrazem...
tweety Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 stwórz mapę opacity i użyj ją przy tworzeniu materiału na plane'a.
tadzio Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 Lub jesli umiesz mozesz zrobic sobie HDRI he he... ale to ciezka sprawa...
illy Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 nie tam ciezka, a zrob tak jak Tweery pisze, zrob mape opacity albo mask map
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się