Gość valek2001 Napisano 5 Listopad 2006 Napisano 5 Listopad 2006 Witam,problem polega na tym ze tworze w 3d maxie np kilka plane`ow pod blueprinty,ale gdy chce je obejrzec swobodnie z roznych stron (tzn alt+LMB ) program po sekundzie sie wylancza,nawet okno errora nie wyskakuje wiec nie czaje o co chodzi.sprzet mam raczej dobry, 1Gb ramu, Galaxy 256 MB.Prosze o pomoc :]
pecet Napisano 6 Listopad 2006 Napisano 6 Listopad 2006 u mnie też sie tak kiedyś działo, ale w scenie były zazwyczaj objekty hi poly, a nie plane'y, pomogła zmiana "graphic driver" na open gl, albo directx8 (wcześnie był directx 9)
Gość valek2001 Napisano 6 Listopad 2006 Napisano 6 Listopad 2006 No wlasnie w tych ustawieniach probowalem wszystkiego :directX,software i open GL,ale caly czas ta sama kaszana.wkurzam sie bo wczesniej jak mialem slabszgo kompa to 3ds hulal bez zarzutow,a tu bida.Tak czy inaczej dzx za inf.
Ania Napisano 6 Listopad 2006 Napisano 6 Listopad 2006 może blueprinty mają zbyt dużą rozdzielczość? chociaż zazwyczaj nie powinno być z tym problemów. jesteś pewny że masz odpowiedniego maksa pod swoją wersję windowsa? bo niektóre kombinacje nie były skore do współpracy (np. u mnie max4 z xp) aha i czy zawsze po przestawieniu directX/ openGL itd. startowałeś maksa na nowo? bo trzeba, inaczej nic się nie zmienia.
Gość valek2001 Napisano 7 Listopad 2006 Napisano 7 Listopad 2006 No chyba mozliwe ze wina siedzi w tym windowsie,co gorsze to wogole dzialanie na 3ds (otwieranie roznych zakladek np material editor) ogromnie zamula kompa.MImo tego troche dzialam w 3ds, ale co chwile zmuszony jestem seve`wowac prace,bo nawet czasem autoback_recover potem nie ruszy :( P.S.:kompa restartuje po zmianie ustawien
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się