Napisano 5 Listopad 200618 l Witam,problem polega na tym ze tworze w 3d maxie np kilka plane`ow pod blueprinty,ale gdy chce je obejrzec swobodnie z roznych stron (tzn alt+LMB ) program po sekundzie sie wylancza,nawet okno errora nie wyskakuje wiec nie czaje o co chodzi.sprzet mam raczej dobry, 1Gb ramu, Galaxy 256 MB.Prosze o pomoc :]
Napisano 6 Listopad 200618 l u mnie też sie tak kiedyś działo, ale w scenie były zazwyczaj objekty hi poly, a nie plane'y, pomogła zmiana "graphic driver" na open gl, albo directx8 (wcześnie był directx 9)
Napisano 6 Listopad 200618 l No wlasnie w tych ustawieniach probowalem wszystkiego :directX,software i open GL,ale caly czas ta sama kaszana.wkurzam sie bo wczesniej jak mialem slabszgo kompa to 3ds hulal bez zarzutow,a tu bida.Tak czy inaczej dzx za inf.
Napisano 6 Listopad 200618 l może blueprinty mają zbyt dużą rozdzielczość? chociaż zazwyczaj nie powinno być z tym problemów. jesteś pewny że masz odpowiedniego maksa pod swoją wersję windowsa? bo niektóre kombinacje nie były skore do współpracy (np. u mnie max4 z xp) aha i czy zawsze po przestawieniu directX/ openGL itd. startowałeś maksa na nowo? bo trzeba, inaczej nic się nie zmienia.
Napisano 7 Listopad 200618 l No chyba mozliwe ze wina siedzi w tym windowsie,co gorsze to wogole dzialanie na 3ds (otwieranie roznych zakladek np material editor) ogromnie zamula kompa.MImo tego troche dzialam w 3ds, ale co chwile zmuszony jestem seve`wowac prace,bo nawet czasem autoback_recover potem nie ruszy :( P.S.:kompa restartuje po zmianie ustawien
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto